RIU Touareg reviews

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Het is een goed hotel servise is prima en animatie doet hun best. Alleen de vis en vlees is altijd taai en droog zonde .. of je moet er van houden:) de ,,koks" mogen op cursus. Wat ik begrepen heb word er binnenkort gerenoveerd goed plan .

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Heerlijke vakantie gehad in Riu Touareg. Prachtig resort maar wel erg groot. Wij verbleven in het adults only gedeelte dus hadden daar geen last van. Het eten was heel goed, het personeel zeer vriendelijk en het was overal heel schoon. De kamer was prima. Wat ouder meubilair maar gezellig. Het strand was slecht bereikbaar maar bij het zwembad was het heerlijk vertoeven. Regelmatig om 17:00 muziek en champagne bij de bar van het zwembad. Kort het was een heerlijke vakantie.

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Zeer prettig verblijf..vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten en drinken prima..vooral de vis! wij zaten op Adults Only deel. Saxofoonspeler bij zwembad was fenomenaal!

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2024

Mooi complex maar eten is matig

Wij zijn een week geweest met z’n zessen. Het strand is prachtig, de medewerkers super vriendelijk. Eten is matig, hotelkamers schoon maar het toilet stonk. Het eiland is verder niet bijzonder. Erg weinig ruimte bij je stoel in het vliegtuig!

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Touraget boa vista

Mooi hotel veel leuke animatie mooie ruime kamers schoon met elke dag een kunstwerk van handoeken. Handoeken service bij het zwembad. De bar bij het zwembad die maken er elke dag een feestje van. Mensen zijn super lief. Een super leuke vakantie gehad. Op het strand aan beide kanten staan 5 kleine huisjes waar je souvenirs kunt kopen . Wij zijn een dag met de bus naar Sal Rei geweest heel leuk om uitleg te krijgen

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

zeer tevreden

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in het hotel Riu Touareg! De kamers waren schoon en de bedden sliepen goed. Het eten was afwisselend. Ook was er op verschillende dagen een muzikant aanwezig in het kleine restaurant wat extra sfeer gaf tijdens het eten. Het zwembad en de ligbedden waren ook goed. Helaas hadden wij geen adult only geboekt nu was het niet echt vakantietijd voor de kinderen in Nederland maar in Engeland wel. We hebben niet veel last gehad van de kids maar voor een volgende keer zouden we dit wel bij boeken. Zoals je leest op naar een volgende keer in Kaapverdië

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Rust in zonnige sfeer

Als je wilt genieten van de zon en niet veel wil doen is dit prima. Genoeg variëteit in eten en vriendelijke mensen.

Tuin