Royal Decameron Club Caribbean reviews

Hr. M. Van Den Oever
Laatst bijgewerkt: 23 september 2023

Slecht hotel

Prachtige ligging Alleen jammer dat je 's avonds achter je handoeken heen moet En in eetzaal niet genoeg borden,bestek,en het buffet wordt slecht of soms helemaal niet meer aangevuld

Laatst bijgewerkt: 5 juli 2023

Heel mooi maar wel veel achterstallig onderhoud

Het is een hele mooie locatie aan de zee met kleine baaien

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2020

Mooie ligging. Gemoedelijk

Dit is een fijn en rustig hotel/bungalowpark. Niet super luxe, maar er hangt wel een hele gemoedelijke sfeer. De ligging is perfect. Direct aan het strand en centraal gelegen op het eiland. Het is een ideale uitvalsbasis voor excursies over het hele eiland. Runaway bay is een klein plaatsje waar niet veel te doen is, maar het hotel ligt vlak langs de weg waar je de (route) taxi kunt nemen naar Ocho Rios.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2020

Een prachtig mooi uitzicht op zee......Genieten !!!!!!

Een mooi gelegen resort..we hadden een cottage met uitzicht op zee. Kleinschalig resort wat we zelf heel fijn vinden. De cottages waren eenvoudig maar goed. Het eten was heel goed, misschien niet heel uitgebreid maar lekker en warm. Wel was er geluidoverlast van een horecazaak aan de hoofdweg, soms tot 05.00 in de ochtend.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2020

Een prachtig mooi uitzicht op zee......Genieten !!!!!!

Een mooi gelegen resort..we hadden een cottage met uitzicht op zee. Kleinschalig resort wat we zelf heel fijn vinden. De cottages waren eenvoudig maar goed.. Het eten was heel goed, misschien niet heel uitgebreid maar lekker en warm. Wel was er geluidoverlast van een horecazaak aan de hoofdweg, soms tot 05.00 uur in de ochtend

Laatst bijgewerkt: 22 mei 2019

Prima resort en vriendelijk personeel

Genoten van het prachtige eiland op Jamaica, resort Royal Decamaron Club. Beschikt over 2 zwembaden, hele dag activiteiten en veel stranden en strandbedjes. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Fitnessruimte, tennisbanen en fietsen zijn ook aanwezig. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt. Wij hebben in een cottage gezeten, ik zou aanraden dit te kiezen i.p.v. hotelkamer. Excursies die door TUI werden aangeboden waren vrij prijzig, wij hebben de trips met een eigen taxi gedaan. Net buiten resort zit een winkeltje Pauliens Place waar je ook excursies kunt boeken. Prijs is aanzienlijk lager, maar hou er wel rekening mee dat de entree voor de excursies niet zijn inbegrepen. Chauffeur is vriendelijk en weet erg veel. Overal stopt hij voor foto of iets anders. Lunchen doet hij op kosten van degene die boekt ( max USD 10,= p.p.). Het enige vervelende aan de chauffeur is dat hij veel klaagt over te weinig geld, maar hier moet je niet op ingaan. Je moet van tevoren duidelijk afspreken dat hij de tolwegen en andere kosten betaald. Entree is niet inbegrepen.

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2017

Goed en netjes onderhouden

Ik vond het eten overdag zeer prima maar ik vind de keuze in de avond er slecht en niet lekker uitzien.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2017

uitstekend

Prima kleinschalig hotel. Zeer geschikt als je niet van die toeristenfabrieken houdt

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2017

Goede en mooie accomodatie

Eten en drinken heel goed, kamers voortreffelijk, alleen wanneer je buiten de accomedatie komt is er bv geen boulevard om eens lekker te wandelen, heel goed entertement.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2017

Prima vakantiebstemming

Heeft zowel tuin als strand cottages en heeft wel iets aparts. De tuin rondom de cottages zijn mooi onderhouden en het strand wordt goed schoongehouden en er is altijd wel een plekje tevinden. Het eten is goed en voor ieder wat wils. Het bedienend personeel mag wel een cursus vriendelijkheid volgen. Het lijkt er op dat je de vriendelijkheidmoet kopen maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Is voor herhaling vatbaar.