Bahia Principe Grand Jamaica reviews

1 review

Laatst bijgewerkt: 7 september 2022

Enorm tevreden over dit resort, zeker voor herhaling vatbaar!

Ik en mijn partner hebben enorm genoten tijdens ons verblijf bij de grand bahia principe. Het is exact zoals de foto’s op de website doen lijken. Over het algemeen is het personeel enorm vriendelijk en een fijne sfeer. Altijd wel plek bij het zwembad en daar is overdag ook leuke entertainment. De a la Carte restaurants zijn uitstekend en wordt je chique bediend. Wij mochten daar 6x reserveren en dat hebben we ook zeker gedaan. In de lobby was er altijd iemand aanwezig waar je trips bij kon boeken, ook daar hebben wij gebruik van gemaakt en hele goede ervaringen mee. Prijzen waren niet veel duurder als dat online een trip zou kosten. De kamers waren ruim en altijd netjes. Dat geldt overigens voor het hele resort, er werd de hele dag door aan gewerkt en schoon gemaakt. Alleen het eten bij het buffet was regelmatig lauw/ koud maar dat is ook wel te verklaren. Verder waren er genoeg opties bij het buffet en elke avond een ander thema. De entertainment in de avond stelde niet zoveel voor en hebben we dus ook niet vaak naar gekeken. Over het algemeen echt een top vakantie gehad op dit resort en we zouden hier zeker vaker naartoe gaan!

Het is enorm groot en je zal dus ook veel moeten lopen. Houd hier rekening mee