13 beoordelingen voor Hotel Gran Bahia Principe Jamaica in Runaway Bay Noordkant

Gran Bahia Principe Jamaica

8.4
    Sonja
    op 29.09.2014:

Leuke vakantie gehad !

We zijn hier geweest van eind augustus tot medio september. Eten zoals in elk all inclusive resort: elke dag een thema dat wekelijks terugkomt. Wel 4 x à la carte gaan eten, is een echte aanrader ! Wij hadden de golden suite, gouden bandje dus maar er waren ook mensen met groen, wit, geel, zwart. De zwarte hadden aparte ligbedden aan het strand en aan het zwembad, iedereen had een andere check in, maar wij vonden het aantal verschillen in bandjes overdreven ! Wij hadden met het golden : 4 x per week à la carte, een half uur gratis op de computer in de check in, badsloffen en kamerjas, 1 uur gratis wifi in de algemene hall en niet op de kamer en je moest dat uur dan nog ineens gebruiken want eenmaal uitgelogd, kon je betalen. Dit vonden wij allemaal een beetje te ver gaand.
    In het hotel overal trappen, lag je aan het zwembad en wou je naar de bar in de lounge, was het 47 treden ... Allemaal héél mooi maar best vermoeiend en dat terwijl er toch wat mensen in rolstoelen waren.
    Verder niets dan lof over het hotel zelf. Ook de reisleidster, Karin, was een héél vriendelijke dame die je met raad en daad bij staat. Qua bezichtigingen is er niet veel, de shopping mall ettelijke km'ers verderop zijn gewoon souvenir winkeltjes. Qua uitstappen de traditionele dingen: Jamaica tours gedaan en naar het huis van Bob Marley gaan zien, was wel de moeite maar ze stoppen aan bars en toestanden waar ze verwachten dat er wat geconsumeerd en gekocht moet worden. Ook bij het waterval springen moest er overal nog fooi betaald worden. Een dagtrip van 99$ was dan al snel 150$. Ook is Jamaica erg duur terwijl het toch taksvrij is, een pakje sigaretten bv was 10,50$ in het hotel, in het dorp 9$, de taxi om 10 km te rijden was 20$ vaste prijs. Ze proberen op alle manieren en overal je geld klein te maken.
    Geen Russen gezien, wel héél véél Canadezen en Engelsen.
    Enfin, we hebben een supervakantie gehad maar voor ons geen tweede keer Jamaica. We zijn een keer in een Adults Only van Grand Bahia geweest in de Dominicaanse republiek en daar was ook niets te zien maar daar was de service zo goed en dat blijven we zeggen dan we daar terug naartoe gaan. We hadden een beetje dezelfde luxe en rust verwacht maar dat viel een beetje tegen dus. het ene hotel van dezelfde keten is het andere dus helemaal niet

Anastasia
    op 07.10.2013:

Jamaica is voor 1 keer

Zal geen tweede vakantie naar Jamaica worden en zeker niet in deze Gran Bahia Principe. Dit is onze 3de Bahia Principe en slechtste.

brigitte
    op 14.01.2013:

Geweldig, alles erop en eraan niks te kort, heel erg vriendelijk, schoon, groot, mooi, luxe.

Lekkere grote kamer met groot bed heel schoon.

Heel veel eten en drinken war je wil, geweldige bediening heel vriendelijk en vlot .
    Groot resort maar heel gezellige leuke optredens ,mooi zwembad mooi strand.

Overal barren vanaf 10 uur gave strandtent .
    Het was gewoon af niks op aan te merken perfect is het goede woord!

Bertus
    op 09.01.2012:

is zeker geen 5 sterren hotel

Strand zeer slecht,meer stenen dan zand,zeer slechte ligstoelen(doorgelegen)
    Buffet resturants eten niets bijzonders ,veel koud eten en afgestemd op cowboy food,moet er percies zijn by opening anders kans dat sommige gerechten op zijn en zowat alles koud.
    ANNIMATIE team nooit gezien ,blijven waar de de dollars zijn?
    Bediendend peersoneel heeft wel $ dollar tekens in de ogen.
    A la carte resturants ook niets bijzonders ,alleen het vlees is warm de rest steldt niet veel voor .
    Alles is afgestemd op Amerikanen,veel geschreeuw en drukte ook tijdens de nacht.
    Voor ons nooit meer Grand Bahia Pricepe meer never nooit meer.
    Niet meer dan een 3 sterren Resort

Rachid
    op 05.10.2011:

een van de beste hotels in jamaica perfect voor oudere.

hotel is aubsoluut perfect, als iets niet goed was op de kamer krijg je zo een andere kamer. voor jongere is de 9 miles tour perfect

Richard
    op 07.06.2011:

Heel mooi hotel luxe

Helemaal perfect veel te doen en zeer luxe, eten heel goed.

Mensen heel vriendelijk schoon en hele mooie kamers.

Gary
    op 04.04.2011:

Top all-in resort

Wij verbleven een week in Bahia Principe en waren zeer tevreden.
    Normaal vinden wij het eten in all-in hotels niet zo goed maar hier was het erg goed.
    Het buffet was super goed verzorgd en de á la carte restaurants waren top
    (Vooral de Italiaan en Don Pablo).
    Het zwembad is heel erg groot en lekker alleen moet je er erg vroeg bij zijn om 'goede' ligstoelen te krijgen (6 uur!).
    Al kun je als je later komt ook altijd nog op het strand liggen.
    Heel erg mooi resort, goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Super aardig en relaxt personeel.
    Lekkere ruime,schone kamers.
    De Spa is erg goed en de animatie s'avonds is ook erg leuk.
    Erg groot resort maar daar heb je niets van door!
    Nergens rijen etc. Wel muggen op de kamer dus neem wat Deet mee!
    Aanrader voor even een weekje Jamaica!

• Expert
    J.T. de Wilde
    expert beoordeling
    op 02.12.2010:

Luxues 5 sterren hotel. Hoge kwaliteit.
    Hotel doet redelijk formeel aan.

Lees complete beoordeling

Monday 23-4 Onweer
Tuesday 24-4 Onweer
Wednesday 25-4 Onweer
Onweer

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Gran Bahia Principe Jamaica in Runaway Bay, Noordkant.

Vakantiepanel.nl heeft 13 vakantie beoordelingen Gran Bahia Principe Jamaica.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Gran Bahia Principe Jamaica vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Gran Bahia Principe Jamaica scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Gran Bahia Principe Jamaica vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Gran Bahia Principe Jamaica en het actuele weer Runaway Bay. Bekijk hier ook andere Hotels Runaway Bay of Hotels Noordkant. Op de pagina van Runaway Bay vind je vakantiebeoordelingen Runaway Bay en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Gran Bahia Principe Jamaica achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Gran Bahia Principe Jamaica!

• Sonja
    op 29.09.2014:

Huur zelf geen auto ! Te voet kan je nergens naartoe, alles ligt aan een grote baan en je hebt zowiezo een taxi nodig en die zijn pokkeduur. De taxi chauffeur verdient op jou aankopen in de winkeltjes. Een zeer goed hotel als je voor zon zee en strand gaat en eventueel het Bob Marley huis wil zien Onze mening : als Bob Marley niet was overleden, was er in Jamaica niets te zien buiten koffie en drugs Ga zeker à la carte eten ! Echt de moeite

• Expert
    J.T. de Wilde
    expert tip
    op 02.12.2010:

Perfect hotel voor een ontspannen zonvakantie. Ook een zeer goed uitvalsbasis om meer van het eiland te zien. Boek een kamer met whirlpool!