RIU Ocho Rios reviews

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2024

zeer goed, groot resort

een klein dorpje met diverse restaurants en entertainment

Laatst bijgewerkt: 3 december 2023

Ocho rios Jamaica eind September-begin oktober

Super mooi en net hotel. Zijn hier 16 dagen geweest. Genoeg te doen voor zowel kinderen als volwassenen. Prima entertainment team dat elke dag weer verrast. Eten ook prima en genoeg keuze,merkte wel verschil met in het drukke seizoen of erna,toen was kwaliteit en keuze wat minder geworden(onze laatste week). Excursies zijn ook goed te doen vanuit het hotel. Ligt eraan wat je natuurlijk kiest,soms moet je langer dan 3u in de auto ernaartoe(appleton rum distillery) andere excursies duren gemiddeld ook gehele dag en pas eind vd middag terug of in de avond. Zou dit hotel zeker aanraden.

Mw. H. Baalmans
Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2023

Mw. N. van de Wouw
Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2023

Hr. G. Alberto
Laatst bijgewerkt: 13 september 2022

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2019

Prachtig gloednieuw gerenoveerd hotel

Voor de 2e keer terug gegaan. Eerder 3 jaar geleden. Hotel is prachtig geworden. Personeel maakt geen contact meer. Waar het eest een leuk familie gevoel was is nu totaal geen binding meer. Animatie team is koel en doet hun ding. Hotel is net in de 2e week open. Nog veel kinderziektes. Personeel is zoekende in organiseren. Vooral bij eten. Kamers zijn niet op orde. Douche werkte niet. Kluis niet. Nieuwe kamer föhn werkt niet. Respons op een klacht duurt te lang. Ik zou zo weer terug gaan Jamaica heeft mijn hart gekregen. Echter het hotel zou ik nog eens overdenken. Alhoewel ik weet dat het aan de opstart ligt. Maar is en blijft Jamaica is een sprookje.

Laatst bijgewerkt: 16 april 2019

Voor ons was het te massaal

Te groot, te massaal, teveel mensen.......................................

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2019

Resort moet nodig gerenoveerd worden

toiletten niet schoon. Avond veel te harde muziek. Je kon nergens rustig zitten.

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2019

Leuk resort is hard aan vervanging toe

Leuk hotel Goed dat het gerenoveerd word Goed voor een zon vakantie, jammer dat het hotel als een klankkast dient als de muziek aan staat je kan elkaar dat niet al te goed verstaan

Laatst bijgewerkt: 31 januari 2019

Resort moet nodig gerenoveerd worden

We hebben genoten van de zon en het strand en het eten. Het resort moet nodig opgeknapt worden.