9 beoordelingen voor Alle typen CLUBHOTEL RIU OCHO RIOS in Ocho Rios Noordkant

CLUBHOTEL RIU OCHO RIOS

8.2
    Rob
    op 29.12.2017:

Fantastisch hotel/resort direct aan heerlijk strand

Verschillende fantastische restaurants, vriendelijk en behulpzaam personeel, van hoog naar laag. Al is het personeel in de winkeltjes niet al te slim.... Enig minpunt was de sportsbar. Deze is in de kelder en daar rook het tijdens ons verblijf - misschien door de 3 dagen regen - ontzettend vochtig en zelfs naar urine. Dus daar zijn we alleen in- en uit gelopen. Verder zag het er allemaal keurig uit, was het eten fantastisch. Zelfs in het buffetrestaurant, waar het doorgaans in andere landen "mwah" is, is het hier ronduit geweldig. Voor elk wat wils. Het animatieteam is enthousiast en vooral de voorstellingen 's avonds zijn van een behoorlijk hoog niveau.

Het hotel is erg groot, dus als je slecht ter been bent, is dit hotel niet echt een aanrader. Wij zaten bijvoorbeeld in de U-vorm rechts, vanaf de receptie gezien, en zaten nog niet op de helft van de U-vorm. En dan was het toch 350 stappen naar de receptie. Ter info. Voor ons geen probleem, maar als je wat moeilijk loopt, houdt daar dan rekening mee.

christel boot
    op 11.10.2017:

geweldig

Super hotel, geweldig lief en behulpzaam personeel, alles goed schoon en voor een all in hotel waren de drankjes en het eten in overvloed.

Ik kan niet anders zeggen dat ik hier zeker naar terug ga.

Marleen
    op 28.02.2017:

Netjes, groot, goede verzorging

Keurig resort, veel personeel en je komt hier niets te kort.

Mandy
    op 06.06.2017:

Mooi, ruim opgezet hotel met een erg mooi strand en mooie zee.

Helaas was het eten vaak koud. Ontbijt was prima, lunch was niet zo lekker.

Melanie
    op 04.07.2017:

Leuk hotel maar geen 5 sterren

Leuke tijd gehad maar geen 5 sterren hotel. Eten is wel erg goed en ook genoeg keuze. Animatieteam mocht iets meer aanbod hebben ..de shows in de avond waren wel super. Al met al wel voldoende en zou ik zeker terug komen. Niet te groot hotel en overzichtelijk

J.B.A. van Bockxmeer
    op 23.12.2017:

fantastische locatie direct aan zee

de kamers zijn voortreffelijk en de bediening en schoonmaakdiensten zijn van hoge kwaliteit!

marian van steen
    op 24.02.2018:

super mooi hotel

Hotel is super mooi ( mooier dan de afbeelding in de reisboeken ), het is er heel netjes en de kwaliteit van het eten is heel goed. jammer dat 'n gedeelte van het personeel niet zo vriendelijk is.

sarah
    op 16.02.2018:

Top hotel

wij hebben een top verblijf gehad in club hotel riu ocho rios. erg vriendelijk personal en entertainment. Personal staat voor je klaar. Heerlijk eten en drinken en genoeg te ondernemen. . wel vind ik de excursies via tui erg prijzig vandaar dat wij voor een chauffeur hebben gekozen. Veel voordeliger en je ziet ook meer van het land. Houdt er wel rekening mee dat Jamaica 1 van de duurste Caribische eilanden is, dus neem genoeg zakgeld mee! Het enige wat jammer was is dat de kussen erg stonken. We hebben ook nieuwe gekregen. Ik zou dit hotel zeker aanraden. Helemaal top!!!!!

CLUBHOTEL RIU OCHO RIOS is geschikt voor *

Wednesday 22-8 Onweer
Thursday 23-8 Onweer

Contactinformatie van CLUBHOTEL RIU OCHO RIOS

F auto_generated

Op deze pagina vind je informatie over Alle typen CLUBHOTEL RIU OCHO RIOS in Ocho Rios, Noordkant.

Vakantiepanel.nl heeft 9 vakantie beoordelingen CLUBHOTEL RIU OCHO RIOS.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Alle typen CLUBHOTEL RIU OCHO RIOS vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Alle typen CLUBHOTEL RIU OCHO RIOS scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen CLUBHOTEL RIU OCHO RIOS vind je op deze pagina ook eventuele foto’s CLUBHOTEL RIU OCHO RIOS en het actuele weer Ocho Rios. Bekijk hier ook andere Alle typens Ocho Rios of Alle typens Noordkant. Op de pagina van Ocho Rios vind je vakantiebeoordelingen Ocho Rios en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling CLUBHOTEL RIU OCHO RIOS achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling CLUBHOTEL RIU OCHO RIOS!

• sarah
    op 16.02.2018:

De spa binnen het resort was erg duur, voor een half uur massage betaal je al gauw 50 euro. Dat is niet echt aantrekkelijk.

• Piet Lassche
    op 09.02.2018:

Het is verstandig daar maar eens een onderzoek ter plaatse te gaan houden. En dan schrappen uit reisfolder. Dit kost klanten! En dat is zonde voor D-reizen.

• Rob
    op 29.12.2017:

De avondvoorstellingen van het animatieteam (en dan bedoel ik niet de onderdelen waar het publiek mee moet doen.... of je moet daar van houden). Door de Amerikanen is het wel wat verpest. Bij elk glas water dat aangevuld wordt, geven zij al een dollar fooi. Beetje overdreven en schept verwachtingen. Maar hoeft niet. Taxi van hotel naar Ocho Rios is 35 dollar, maar volgens mij kun je gewoon naar de straat lopen en daar een taxi aanhouden. Wel een prijs afspreken. TUI verkoopt Jamaica als mooi maar gevaarlijk en je moet bijna via hun wel excursies boeken. Deze zijn goed, maar overdreven duur (164 dollar voor Bob Marley museum, Devon House, lunch en koffieplantage). Tegenover de receptie, links, is een hal/doorgang, waar overdag ook excursies worden aangeboden. Deze zijn wat normaler geprijsd. Jamaica is niet onveiliger dan Amsterdam, maar gebruik je verstand. Loop niet zomaar een huis in. Doe je hier ook niet. Bewoner zal dan logischerwijs niet vriendelijk zijn. Loop niet te koop met je "rijkdom" als grote camera's, merkkleding en sierraden. En behandel mensen zoals jij behandeld wilt worden. Dan kun je gewoon goed Jamaica heen.

• J.B.A. van Bockxmeer
    op 23.12.2017:

zeker aan te bevelen aan vrienden en kennissen!

• Marleen
    op 28.02.2017:

Sommige zaken zoals de kamers zouden wat gemoderniseerd kunnen worden.