RIU Montego Bay reviews

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2023

Fijn hotel maar niet super

Het hotel op zich is prima. Maar het is een partyhotel vol met Amerikanen. Vanaf 10 uur 's morgens gaat de volumeknop op sambal bij het zwembad. Alleen helemaal aan het eind van het strand kun je een rustig plekje vinden. Het eten is erg goed. Kamer meer dan prima.

Mw. J. Bakker
Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2022

Super resort. Alles is er schoon en sfeervol. Direct aan de zee met heerlijke strand. Restaurants top en geweldig animatieteam.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2020

Levendig goed hotel

Mooi hotel op mooie ligging. Korte transfer. Prima kamer met goede bedden. Over het algemeen vriendelijk personeel. Restaurant erg goed. 3 a la carte restaurants aanwezig, vooraf reservering niet nodig. Hierdoor bij opening lange wachtrijen. Veel Amerikanen en Canadezen aanwezig. Druk zwembad en levendige animatie. Op het strand nog wel een rustig plekje te vinden. In de middag veel laagvliegende startende vliegtuigen vanaf de nabijgelegen luchthaven. Jamaicaanse identiteit verandert door het toerisme.

Laatst bijgewerkt: 26 november 2019

aanrader

riu montego bay is in alle opzichten een prachtig hotel. mooi vriendelijk personeel gelegen aan een mooie baai heerlijk en uitgebreid eten

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2019

Super mooi en goed verzorgd. Vriendelijke vrolijke mensen

Super mooi en goed verzorgd, lekker eten, cocktails enz... alle mensen die daar werken zijn zeer vriendelijk. Slaapkamer is elke dag schoon, bedden opgemaakt, schone handdoeken en zelfs de airco is er aanwezig. Bedden slapen goed. Wij hebben ons heel goed vermaakt met verschillende excursies. Volgend jaar willen wij terug met onze dochtertje maar helaas een ander ressort omdat deze na de renovatie geen kinderen mogen komen.

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

prima resort

kom graag nog eens terug maar alles mag wel wat goedkoper. Excursies zijn ook veel te duur en achteraf viel het bij sommige dingen zelfs tegen

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2019

Veel Amerikanen, (te) luide muziek, zeer goed restaurant met personeel

Restaurant heel goed! Goed ontbijt en zeer vriendelijke en persoonlijk gerichte medewerkers! Ligging vlakbij vliegveld (komen dus ook regelmatig laagvliegende vliegtuigen over met hun lawaai, is minpuntje). Op zich is de ligging verder prima aangezien je wat centraler ligt voor eventuele excursies naar het westen of oosten van het land. Veel Amerikanen (luidruchtig). Tussen 10.00 smorgens en 23.00 savonds veel muziek. Te harde muziek. Op strand heb je bij de "Jerk hut" harde muziek en bij de bar bij het zwembad evenzo, met daarbij nog entertainment team met hun muziek bij het zwembad en zo nu en dan nog een catamaran met muziek. Savonds heb je de animatie die ook harde muziek heeft (het geluid komt ook de kamer binnen terwijl de duren gesloten zijn). Er is nergens een rustig plekje meer over en mensen hebben ook nog hun eigen persoonlijke muziek wat aan gedaan wordt. Dit vonden wij toch wel heel erg jammer en erg overheersend. Daarnaast hadden wij in dit all inclusive hotel een probleem met ontbijt aangezien dit restaurant om 7.00 open gaat. Wanneer je excursie hebt die eerder vertrekt heb je dus geen ontbijt. Ze bieden in het sport cafe aan om sandwiches uit de koelkast te halen maar hier lagen alleen nog hotdogs en hamburgers. De rest was in de loop van de nacht gebruikt. Dit hebben wij besproken met onze hostess maar een echte oplossing vanuit het hotel is er niet.

Laatst bijgewerkt: 28 juni 2019

heel schoon hotel, vriendelijk personeel, prachtig zwembad

keurig net hotel, maar in de omgeving vrijwel niets te beleven. taxi enorm duur. Animatie erg lawaaierig . maar super schoon en mooi zwembad. prima voor een heerlijke relax vakantie.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2019

Gewoon super goed hotel goed van eten en drinken mooi strand en zwembad vriendelijk personeel. Het is echt een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2019

Goed hotel.

Fijne vakantie gehad in Riu Montego Bay. De kamers zijn ruim en worden elke dag goed schoongemaakt. Het eten is er super, gevarieerd en voor elk wat wils.Alleen jammer dat er geen rosé is. We zijn 1x in het steakrestaurant wezen eten maar dat viel een beetje tegen. Het was goed bezet tijdens onze vakantie maar er zijn genoeg ligbedden dus aan"handdoekje leggen" werd gelukkig niet veel gedaan. Het animatieteam is geweldig! Overdag zijn ze op het strand en bij het zwembad aanwezig met diverse activiteiten, vooral de spelletjes in het zwembad zijn hilarisch! In de avond zijn er fantastische shows. In het winkeltje bij de receptie kan je beter niks kopen, belachelijke prijzen en als je gaat afrekenen komt er ook nog eens tax bij ( een kleine tube tandpasta kost $4,00!).Beter even naar de winkels aan de andere kant van de weg, daar zit een supermarkt.

Vanuit onze kamer
Watervallen