4 beoordelingen voor Camping Mediterraneo in Treporti Veneto

8.5
    5.8
    Danielle
    op 03.08.2011:

zeer schone grote camping met super annimatie! heerlijk restaurant!

De camping is geweldig. groot, direct aan de zee, prima restaurant waar de bediening ontzettend hard werkt, en waar je heerlijk kunt eten.
    super animatieteam die ook echt leuk waren met de kindjes.
    grootste nadeel vond ik dat er maar 1 lid was die nederlands sprak. en animatie was veelal in italiaans, engels en duits.
    topcamping maar accomedatie was duidelijk veel te klein voor 5 personen. groot nadeel vonden wij dit.
    wij komen hier zeker nog eens terug!

Sander
    op 01.10.2008:

Caravan was een beetje aan de krappe kant.

Thea
    op 19.09.2007:

Onze accomodatie was slecht (Er zijn betere op de campiing), de camping gezellig.

Toen wij aankwamen dachten wij 'dat ziet er goed uit'. Maar toen wij bij de accomodatie aankwamen wilden we weer naar huis. Wat een troep was dat. We hadden geboekt via OAD en een heel behoorlijke prijs neergeteld maar wat zag dit er uit. De keuken annex woon/slaapgedeelte was ingericht voor 2/ 3 personen terwijl wij met 5 waren. Oke we konden wel allemaal slapen maar met slecht weer kon je alleen op de slaapkamers bivakkeren. Heel ongezellig. De badkamer was ronduit vies. Overal waren schimmelplekken brrrrrrrr. De keuken had nauwelijks inventaris. (Kon je wel bij de receptie laten aanvullen maar was een allegaartje) Personeel stond je wel heel vriendelijk te woord en was bereid te helpen. Aan de accomodatie konden ze niets doen die had OAD nl bij hen gehuurd.
    Het enige wat nog redelijk goed was is de airco die werkte prima tijdens de extreme hitte.
    De camping op zich is prima geen last van muggen of wat dan ook. Mooie ligging onder de bomen.

Jolanda
    op 02.10.2007:

Was super, ook voor onze kinderen van 16 en 18 jaar

Voor de vierde keer naar deze camping geweest, de kinderen van 16 en 18 wilden alleen nog met ons mee als we weer naar deze camping gingen. Voor deze leeftijden is deze camping uitermate geschikt, veel leeftijdsgenooten.
    Als je zelf van zon, zee en strand houdt, is het ook perfect. In de buurt van de camping is er voor cultuur liefhebbers niet veel te zien, behalve Venetie dan.

Faciliteiten van Mediterraneo

• Aan/nabij het strand

Mediterraneo is geschikt voor *

• Actief obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Treporti

Tuesday 24-10 Helder/Zonnig
Wednesday 25-10 Helder/Zonnig
Thursday 26-10 Helder/Zonnig
Friday 27-10 Helder/Zonnig
Saturday 28-10 Bewolkt
Sunday 29-10 Helder/Zonnig
Monday 30-10 Regenbui

Reisaanbieders voor Mediterraneo

Op deze pagina vind je informatie over Camping Mediterraneo in Treporti, Veneto.

Vakantiepanel.nl heeft 4 vakantie beoordelingen Mediterraneo.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Camping Mediterraneo vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Camping Mediterraneo scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Mediterraneo vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Mediterraneo en het actuele weer Treporti. Bekijk hier ook andere Campings Treporti of Campings Veneto. Op de pagina van Treporti vind je vakantiebeoordelingen Treporti en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Mediterraneo achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Mediterraneo!

Reisaanbieders voor Mediterraneo