Sant' Angelo reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 29 juli 2022

Mooi park

Het park is mooi en goed onderhouden. Wij sliepen in een camping tent. De bedden waren niet comfortabel. We zijn minder uitgerust thuisgekomen dan dat we weg zijn gegaan. Misschien dat de andere accommodaties beter zijn.

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

Super leuk park, streng voor kinderen

Park was super. Paar zaken dienen echt aandacht te krijgen. In zwembad blijven ze maar fluiten als kinderen niet zittend van de glijbaan gaan en 30 sec wachten. Ook animatie was veel te langdradig en kinderen werden op een afstand gehouden met na elk liedje 5 minuten gepraat wat kinderen niet verstaan. Ook was het eten in het restaurant slecht !. Wij hebben na 3x slecht eten gehad te hebben buiten het park gaan eten, wat erg goed was. Behalve Pizza is de rest zeer matig. Maar daarbuiten was het een schitterend park met toch eindcijfer een 7. Kan makkelijker hoger worden met kleine aanpassingen

Laatst bijgewerkt: 17 september 2018

Ruim opgezet en fantastisch zwembad

Mooi park met top zwembad, strand aan de achterkant met mooi speelgedeelte. Genoeg voor kinderen om te doen. De prijzen op het park zijn wel enorm hoog zowel in de supermarkt als in het restaurant, sowieso in Venetië is het erg duur boodschappen doen hoor maar op het park betaal je zo 4/5€ voor een potje pindakaas of pasta. Lekker barbecuen op het park is toegestaan. Alle stacaravans normale caravans tenten en noem maar op erg dicht op elkaar. Wel een heerlijke tijd gehad met het strand en zwembad als absolute hoogtepunten op de camping. Laatste puntje zijn de stilte uurtjes op de camping dat is van 1 tot 3 en dan is dus echt alles dicht en mogen de kinderen geen herrie maken en ook geen dingen zoals steppen door t park. Erg fijn als je kleintjes heb die nog een middag dutje doen voor de andere is t toch wel vervelend. Wij gingen van het zwembad vaak naar t strand in deze uurtjes daar kon je als enige bog wat beleven. In het weekend live muziek en dj op de camping dus pas slapen vanaf elf want je hoort t over de hele camping luid en duidelijk

Laatst bijgewerkt: 25 juli 2018

de rent-a tent accomodatie was netjes, het ontvangst van de reisleiding was super!. We kwamen laat aan, maar we werden opgewacht en zeer gastvrij en vriendelijk geholpen.

sanitair super schoon
zwembad