Villaggio San Francesco reviews

3,4

Bert de Jong
Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2022

Verschrikkelijke grote camping. Gaan er nooit meer heen

Marcel Loos
Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Ton Koehorst
Laatst bijgewerkt: 3 juli 2022

Vieze camping; veel en veel te groot

Laatst bijgewerkt: 27 juni 2022

Zeer matig

Modder plekken, sanitair matig schoon

Eise van der Vegt
Laatst bijgewerkt: 17 juni 2022

Verblijf camping san fransesco

Zeer massale camping. Receptie zwaar onvoldoende. Inschrijven voor een nacht kost 30 minuten. Enkele leden van de groep staan niet bij elkaar en soms past er net een caravan op de plek.

Anton van de Vliert
Laatst bijgewerkt: 12 juni 2022

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2022

Misschien voor gezinnen met kinderen geschikt, maar voor een groepsreis volgens mij ongeschikt. Dit hadden wij niet verwacht van de ACSI.

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2019

Leuke camping!

Dit was voor ons de eerste keer op vakantie naar een camping. 2 volwassenen en 4 kinderen tussen de 1 en 13 jaar oud. Onze reis naar San Francesco is niks tegen gevallen! Mooie camping, schoon en netjes. Over het algemeen vriendelijk personeel. Zeer betaalbaar uit eten op de camping zelf. Maar liefst 5 leuke (drukke) zwembaden en ook het strand en de zee waren super lekker en schoon, wel weer lekker druk. Heerlijke ijsjes. Wij waren met het vliegtuig. Helaas ligt de camping best afgelegen en betekende dit voor ons dat we er niet echt op uit konden naar bijvoorbeeld Caorle of Venetië. Daar hadden we ons ook op ingesteld, het was puur een lekkere strand- en zwembad vakantie. Wel is het niet hebben van een auto voornamelijk voor het doen van boodschappen een ernstige beperking. De ‘normale’ supermarkt is prima te bereiken met de auto, maar niet zonder dus. De campingwinkel is prima voor wat kleine boodschappen maar het aanbod is voor sommige producten beperkt en de winkel is uiteraard schreeuwend duur. Wij hebben het geluk gehad bekenden tegen te komen op de camping met een auto. Waardoor we dus toch grote boodschappen hebben kunnen inslaan. Tussen 12:30 en 16:00 is alles dicht, supermarkt, overige winkeltjes, apotheek, zwembaden (op 1 na, maar daar worden wel de glijbanen en water ornamenten uitgezet). Hoewel dit gebruikelijk is in veel zuid Europese landen en we het van te voren wisten dankzij het lezen van reviews vind ik het stiekem toch hopeloos ouderwets. Moest er echt even aan wennen maar dan blijkt het ook weer geen ramp. Wij hadden een stacaravan, een klein beetje gedateerd maar met met gratis airco en van alle gemakken voorzien. Alleen de douche was hopeloos. Al gauw overgestapt op douchen in de openbare ruimtes dus, en dat beviel super! Heerlijke douches, ook weer schoon en netjes. Niks op aan te merken. Enige echte minpunt vind ik de leuke springkussens en trampolines en autootjes voor kinderen waar flink voor betaald moet worden. Ook het betaalde zwembad is wat ons betreft niet echt de moeite waard. 1x gedaan omdat de kinderen het graag wilden maar ze waren er snel op uitgekeken en wilden liever naar hun favoriete gratis zwembad (bij het strand). Het is er wel lekker rustig, bij het betaalde bad. Dat dan weer wel. Al met al hebben wij genoten en raden wij San Francesco zeker aan voor gezinnen met kinderen, de volgende keer ga ik wel liever met de auto. Om wat meer te kunnen ondernemen en om fatsoenlijk boodschappen te kunnen doen ook.

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2019

Mooi complex

Goede eet en drinkvoorzieningen jammer dat de animatie alleen in t italiaans is. Verder mooie camping met goede voorzieningen