Park Albatros Village reviews

5,6

Mw. R. van Schie
Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2023

Beoordeling park albatros

Het park is mooi aangelegd, schoon, mooie zwembaden. Stacaravan netjes, airco werkt prima, prima bedden. Plek van de camping dichtbij het strand is ook goed. Wij vonden de camping wel erg massaal. Zo mag je bij het inchecken niet rechtstreeks naar de balie, maar moet eerst een nummer trekken. In het restaurant is dit ook zo. Dat maakt het voor ons minder persoonlijk en gastvrij en is voor ons de reden om niet meer terug te gaan.

Laatst bijgewerkt: 4 september 2022

Te Veel

Voor ons een te groot complex. Meer dan een dorp. Wel alles redelijk geregeld. Als je kinderen hebt die zichzelf niet weten te vermaken is dit park top.

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022

Te druk te massaal

Omgeving is geweldig ! Camping is mooi veel faciliteiten maar veel te druk. Niet ons ding.

Hr. S. van den Top
Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2022

Mw. A. Bos
Laatst bijgewerkt: 15 juli 2022

Vies kapot

De accommodatie staat op een mooie ruime plek vlak bij de voorziningen. Maar is verouderd en veel is vies verroest of kapot.

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2019

Top camping

Na vorig jaar hier geweest te zijn, zijn we dit jaar weer terug gegaan. Ook dit jaar weer een top vakantie gehad. Dit jaar via Gusto camp geboekt via Prijsvrij.nl. Alles netjes verlopen. Zelfs op de camping waren daar Paul en Daniëlle die voor Gustocamp werkte. Zij hebben ons goed verwelkomt en als we tijdens ons verblijf een vraag hadden, dan konden we altijd terecht bij ze, zelfs in de avond. Van onze kinderen moeten weer boeken voor volgend jaar

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2019

Grote camping met all inclusive karakter

Grote camping met diversiteit aan stacaravans. Stacaravan was 'matig' schoon ook de bedden waren 'erg' hard. Met name prijs/kwaliteit en service is matig.

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2019

Uitgebreide camping

Grote camping met veel faciliteiten. Kindvriendelijk

Laatst bijgewerkt: 12 juni 2019

Top vakantie gehad

Korte break van 10 dagen eind mei begin juni op deze camping. Heerlijk rustig voldoende bijv voldoende bedjes aan het zwembad, snelle & goede bediening in de div restaurants. De take away viel wel wat tegen. Ook de beheerders van happy camp waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Ik weet niet hoe het in het hoogseizoen gaat maar nu gewoon top!

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2019

Netjes, grootte camping

Helaas moesten we bij aankomst 45 min wachten van uit happy camp. De camping is zo groot dat we de eerste 2 dagen verdwaalde. Hygiëne was top erg schoon. Jammer dat het niet aan het strand licht, zoals ik eerst begreep