hu Norcenni Girasole Village reviews

Hr. W. Visscher
Laatst bijgewerkt: 21 september 2023

Centraal in Toscane

Goede, maar hele grote camping. Genoeg te doen, maar kan dus erg druk zijn. Accommodatie was goed. Enkel het matras was aan de harde kant met flinke doorligplekken.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Mooie massale camping met veel faciliteiten.

Caravans hebben mi voldoende privacy. Camping is mooi en compleet. Mooie zwembaden, horeca. Wel druk en massaal en veel NL, maar dit weet je van tevoren. Mooie uitvalbasis voor culturele tripjes naar Florence, Siena, San Gimignano, Pisa, Chiantistreek etc...

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2022

Enorm groot

Het is een hele grote camping, waarbij je geluk moet hebben waar je zit. Als je halverwege zit, moet je altijd 15 minuten lopen naar zwembad etc. Restaurant is beneden, daar vandaan gaat een treintje naar boven (maar halverwege is geen station).

Mw. C. van Berlo
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Leuke camping met voldoende voorzieningen en leuke zwembaden. Enige nadeel is het verschil in hoogtes die je moet lopen.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019

super camping

prima camping met goede faciliteiten voor het hele gezin.

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2019

Mooie vakantie gehad in een top park

Faciliteiten voor gehandicapten heeft enige verbetering nodig,gezien de hoogte verschillen en de vele trappen zonder rolstoel voorzieningen.

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2019

Fantastische plek om je vakantie door te brengen met (kleine) kids

De camping is erg uitgebreid en verdeeld over 2 'kernen'. Het hoog gelegen St. Andreas en het oud deel beneden. Beide plekken bieden veel (deel verschillende) faciliteiten. Fantastische zwembaden en de animatie voor de kinderen (opgedeeld per leeftijdscategorie) is geweldig. Enorm enthousiast en vermakelijk.

Laatst bijgewerkt: 17 september 2018

Leuke camping

Met ons gezin (1 kind van 1,5 jaar) verbleven we in een stacaravan van Gustocamp. De mensen van Gustocamp zijn schatten, hebben ons goed geholpen en waren betrokken! De stacaravan waar wij in verbleven lag erg achteraf, op een heuvel. Erg jammer dat ons zoontje niet vrij rond kon lopen, er zijn genoeg stacaravans die een ‘grasveldje’ in het midden hebben, veel leukere ligging. Verder is het jammer dat de restaurant pas om 18:30 uur open gaan en de minidisco pas om 10:30 uur begint. Slecht over nagedacht voor op een kindercamping.

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2018

Fantastische plek!

Mooi gelegen, fijne plek om te zijn. Er zijn heel veel voorzieningen en er wordt veel voor de kids gedaan. Fijn dat de camping in 2 delen is opgesplitst waardoor de drukte/grootte minder lijkt.