Le Tartarughe reviews

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2019

Fijne accomodatie in een gunstige ligging!

We hebben lekker uitgewaaid in Letojanni op het strand en hebben verschillende steden en plekken bezocht. Le Tartarughe was de perfecte accommodatie om te verblijven. Zelf hebben zij geen restaurant dus hebben wij boodschappen gehaald om bepaalde snacks te eten. Parkeergarage kost 15 euro per dag. Verder op ligt er een voetbalveld waar je voor 10 euro per dag kan parkeren.

Laatst bijgewerkt: 24 juni 2019

Enkel, schoon.

Bij D-reizen kregen wij het info dat het apartement had zeezicht, het bestond uit zeezicht aan het eind van de straat tussen twee huizen. D-reizen informeerden ons ook niet dat het apartement in een dependance lag zonder lift. Voor ons gepensioneerden (bij de 80) was het appartement op de tweede etage niet geschikt. Wij kregen geen hulp met de koffers neer bij het vertrek.

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2019

Ruime kamer netjes en schoon

Kamer is groot met een mooie keuken. Bedden zijn prima en sanitair fris en schoon. Inrichting is wat saai. Groot balkon, wasmachine aanwezig. Veel lawaai door stoelen die worden verschoven in andere appartementen. Simpel te verhelpen door onder de poten stoffen geleiders te plaatsen.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2019

Prima appartement

We zaten in de dependance op de 2e verdieping er is geen lift naar voor ons geen probleem. Tegen betaling hadden we een privé garage echt heel erg handig want je kunt bijna nergens parkeren. Het appartement was zeer netjes en schoon. Het heeft een groot balkon dat uitkijkt op een pleintje waar lokaal veel gebeurd Zodra de deur/raam dicht is, hoor je niets meer ook niet van a achter het appartement gelegen weg en trein De bedden waren wel wat hard maar verder prima. De locatie is ook erg goed. Midden in Letojanni en vlak bij het strand en vlak bij Taormina. De keuken is niet heel uitgebreid maar wij hebben ook niet gekookt het is heel goedkoop om uit eten te gaan

Laatst bijgewerkt: 2 juni 2019

Mooie omgeving, dichtbij strand, winkels, bars

Appartement boven de garage is erg gehorig. Lawaai overlast van container etc.

Laatst bijgewerkt: 1 mei 2019

Ruim appartement, levendige ligging

Wij zaten in het bijgebouw. In de verte zeezicht, uitzicht op hoofdstraat, levendig, maar ook veel lawaai. Gelukkig goede geluidsisolatie. Maar buren hoor je wel heel goed. Receptie zeer beperkt aanwezig, bij aankomst om 13.00, moesten we tot 16.00 wachten om in te checken. Appartement ruim en netjes.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2018

Ligging viel tegen.

Een schoon appartement te veel pedante regeltjes. Uitzicht viel wat tegen maar toch zon op het balkon. Bij vertrek niemand bij de receptie aanwezig ofschoon enkele dagen voor vertrek gevraagd werd wanneer wij wilden vertrekken.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2018

mooi appartement, rustig gelegen, een paar meter van het strand

Het appartement is eenvoudig maar van alle gemakken voorzien.Het ligt rustig tussen de locale bevolking. Er is niemand bij de receptie (alleen bij aankomst) maar je kunt ze wel altijd bellen. Je krijgt geen schone handdoeken maar je hebt wel een wasmachine.

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2018

Het is maar goed dat wij in de dependance zaten want als je in het hoofd gebouw zit je in een heel nauw straatje te kijken. En het zeezicht is een smal streepje tussen de gebouwen door.

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2017

Goed appartement met gunstige ligging

Het appartement ziet er goed verzorgt uit en heeft een zeer gunstige ligging. Prijs- kwaliteitverhouding is goed.

Keurig sanitair