Villa Giardini reviews

5,2
4,9

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2023

Vies en vervelend

Wij hebben een tweepersoons kamer geboekt die een tweepersoons bed zou hebben. Dat was dus niet zo. 2 x 1 persoons bed. Daarnaast zat er schimmel in de douche, lieten de plinten los en deed de helft van de lampen het niet. De wc spoelt niet goed door. Als de schoonmaaksters 1x aanbellen en je reageert niet (omdat je ligt te slapen) komen ze gewoon binnen. In totaal maar 2 stopcontacten bij de magnetron en in de badkamer. Allemaal erg vervelend dus. Het uitzicht was wel mooi, en het zwembad was mooi schoon.

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2019

wat gedateerd onderkomen

Ons appartement was klein en sober.Er waren duidelijk in geen jaren aanpassingen/,moderniseringen aangebracht. De tuin en zwembad waren heerlijk en ook de afstand naar het (fijne zand)strand was prima.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2019

Prima Siciliaans verblijf

Het is een typisch Siciliaans verblijf! Alles wat gedateerdere maar heel erg netjes en goede service op een perfecte locatie!

Laatst bijgewerkt: 23 mei 2019

zie uitgebreide beschrijving

Personeel buitengewoon vriendelijk; niets dan lof. Accommodatie is als appartement onvoldoende geëquipeerd. Het vereist nogal wat improvisatie als je zelf zou willen koken (hebben we dan ook niet gedaan). Er was slechts één wat gemakkelijker stoel (wel 2 rechte stoelen en een keukentafeltje). Geen warme douche als je het appartement vroeg moet verlaten; bijv. voor een excursie moesten we om 5.30 uur op en voor de terugvlucht om 6.00 uur; beide keren geen warm water om te douchen.

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2018

Goede ligging, schoon, rustig, vriendelijk personeel

Voor wie niet al teveel luxe verwacht is het een uitstekende accommodatie. Ligging ten opzichte van de bars, restaurants en strand is prima. Het is schoon en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.