UNA Naxos Beach Resort Sicilia reviews

5,2

Mw. B. Busser
Laatst bijgewerkt: 8 september 2023

Hotel stelde teleur

We hadden een 3 persoonskamer nr. 601 in de Vilette Parco (geschakelde bungalows). De kamer en badkamer was erg oud en gedateerd en redelijk schoon maar kon wel schoner. Doucheafvoer was een goor putje wat ik nog eens slecht doorliep. De bedden waren hard en slecht en 1 bed had een behoorlijke ligkuil en lag als een banaan. Na de 1e nacht gevraagd om een ander matras en die zouden ze omruilen. Wij hadden niet het idee dat er een ander matras was gekomen en volgende dag weer klacht gemeld bij de receptie. Alle 3 de matrassen zouden ze komem omruilen. 's Avonds konden wij geen verschil merken aan de matrassen en constateerden we ook dat de schoonmakers geen schone badhanddoeken hadden neergelegd en dus konden we weer naar de receptie. Gelijk gevraagd of de matrassen wel waren omgeruild en dit werd bevestigd. Volgende ochtend nog steeds rugklachten van de matrassen dus er was niks verbeterd en we betwijfelen ook of de matrassen wel omgeruild waren. De klacht werd niet opgelost en dus hebb

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2022

Mooi resort met veel ruimte

Een mooi resort, goede ligging, leuk opgezet en heel fijn zo dicht bij de zee en het stadje

Laatst bijgewerkt: 15 september 2022

Prima vakantie

Het was een prima vakantie. Helaas waren de foto's erg afwijkend van de werkelijkheid. De badkamer was erg oud. En hierdoor ook niet hygiënisch. Bedden waren hard. Wel was fijn dat de airco bleef draaien ondanks je niet op de kamer was en de koelkast op de kamer was koud. De zwembaden en het ontbijt waren heerlijk.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

fantastisch complex met top locatie en zo'n vriendelijk personeel, dat ben je haast niet meer gewend. Service staat hier hoog in vaandel. Eten is echt van uitstekende kwaliteit en de diversiteit in het aanbod ervan zorgt ervoor dat iedereen eten naar zijn smaak moet kunnen vinden voor elke gang.

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2019

Een goed hotel op een mooie locatie.

Het betreft een erg groot hotel waardoor persoonlijke aandacht met en van het personeel miniem is. De wil is over het algemeen goed, maar door de grootte valt dit soms in het niet. Bijvoorbeeld bij een verzoek om een extra deken moesten we vier keer langs bij de receptie voor dat de toezegging gerealiseerd werd. Rond uit teleurstellend is het animatieteam. Dit betreft over het algemeen zeer jonge medewerkers die veel moeite doen om ongezien te blijven. Bijvoorbeeld word dagelijks op het strand gezocht naar deelnemers voor activiteiten, maar werd slechts één hoogzwangere gast gevraagd voor volleybal. Ook is er elke avond babydansen, mar dit is pas na 21,00 uur terwijl de medewerkers met hun rug naar het publiek staan.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

Geweldig resort met veel gezellige zitjes, prima bar met live muziek

Laatst bijgewerkt: 29 september 2019

Was een goed hotel

Vriendelijk personeel, eten was goed maar sober, de tuin super mooi aangelegd, we hebben een zeer mooie vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

Uitstekende accommodatie met prima keuken en goed personeel

Uitstekende accommodatie met prima keuken en goed personeel.

Laatst bijgewerkt: 6 september 2019

zeer goed hotel met zeer lekker eten

allemaal pluspunten!! zeer mooie tuin, zeer gezellig en mooi terras voor een aperitief! alles is prima in dit hotel!

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2019

mooi complex in park gelegen aan het (fijn kiezel)strand

mooi complex aan het (fijn kiezel)strand gelegen, twee superzwembaden, veel leuke activiteiten door animatieteam -logies en ontbijt: ontbijt was prima