Cefalù Sea Palace reviews

Hr. J. Caris
Laatst bijgewerkt: 6 juli 2022

Super accomodatie

Alles aan dit hotel is goed. We hebben een super kamer met heerlijk king-size bed. Airco doet het goed. Badkamer is groot en schoon. Dagelijks kamerschoonmaak en schone handdoeken. De was/handoeken/ lakens, ruiken heerlijk! Mensen aan de receptie zijn behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt is royaal, goed en vers. Zwembad is heerlijk en bedjes aan het strand zijn inbegrepen. Bij de receptie kan je grote badlakens huren. Aan het strand wat aan de overkant van het hotel ligt is een bar waar je vanalles kan krijgen. In het hotel is een bar waar je evt nog een afzakkertje kan nemen of een hele avond verblijven. Er is alleen geen muziek, althans toen wij er waren. We zijn 12 dagen hier en er is al 4 keer een bruiloft geweest. Deze zijn meestal op het dakterras. Kortom. Echte aanrader!!

Laatst bijgewerkt: 21 september 2019

net sjiek hotel

fijn ruime badkamer, groot twee persoons bed, kamer fijn ruim, fijn balkon.

Laatst bijgewerkt: 21 september 2019

Prachtig hotel

Prachtig vuige ligging aan de boulevard en strand,schoon en vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 17 september 2019

Mooi en gezellig

De kamers zijn goed. Ontbijt uitgebreid. Zwembad leuk verder geen aanmerkingen.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2017

Fantastische hotel. We hebben van alles genoten en dar was niks wat niet opgelost kon worden.

Wij hebben echt van alles genoten. Personeel super aardig en gastvrij. Ook aan de strand. Wij zullen zeker terug willen gaan. En zonder tweifel aan iedereen aanbevelen.