Alberi del Paradiso reviews

Laatst bijgewerkt: 12 januari 2024

Erg fijn hotel

Aangenaam verrast toen we aankwamen in dit hotel en werden welkom geheten met een drankje. We hebben een paar dagen heerlijk genoten van dit fijne hotel met gemoedelijke sfeer en zeer vriendelijk personeel. Wij verbleven met z'n drieën in een mooie stijlvolle kamer. Ontbijt 's morgens was zeer uitgebreid en smaakvol. We hebben er ook een avond diner gegeten en dat was ook erg goed. En 's avonds in de bar nog een drankje met de zeer vriendelijke barman. Zwembad is niet groot maar groot genoeg voor dit hotel en de wellness en massage zijn ook heerlijk. Het hotel ligt wel wat verder weg van Cefalù en wat hoger op de berg maar heeft een mooie ligging en uitzicht. Dit hotel is zeker een aanrader!

Hr. M. Bartels
Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2022

Cefalu

Zoals foto’s en omschrijving doen verwachten viel hotel en kamer enigszins tegen en zeker geen 4 sterren waardig maar wel toe aan een flinke upgrade, zeer zeker het zwembad en vlonder gebeuren toe aan een fikse opknapbeurt, het personeel daarin tegen uiterst behulpzaam attend vriendelijk ten alle tijden bezig om het de mensen zo goed mogelijk naar de zin te maken. Chapeau.