Corallo Vacanze reviews

6,1

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2023

Top vakantie

Wij waren een beetje buiten het seizoen op vakantie waardoor de restaurants op het resort al gesloten waren. Maar in de buurt genoeg open. Het appartement was prima met uitzicht op de zee. Heerlijk geslapen met het ruizen van de zee op de achtergrond. De eigenaar was zeer vriendelijk en reageerde steeds snel als ik vragen had.

Laatst bijgewerkt: 13 mei 2022

Prima park, prima ligging en met vriendelijk personeel

We waren volgens mij de eersten van het seizoen in het park. De bedden van ons appartement waren muf, eigenlijk het enige minpuntje. Ligging is prima, alle appartementen hebben uitzicht op de zee. Mooie groene omgeving, heerlijk wandelen daar. De zee was nog wel wat fris maar toch lekker gezwommen. Er waren maar enkele restaurants open maar genoeg voor ons.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2019

Vlakbij zee, zeezicht, goed verzorgd

Heerlijk rustig in oktober, op twee minuten wandelen van zee, vrij uitzicht op zee. Goed tot rust gekomen.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2018

Jammer van alle extra kosten die er nog bij kwamen . Prijs voor gebruik van zwembad was echt hoog en de temp. Van het water extreem laag . Alles was bijna dicht maar dat kan ik nog wel begrijpen voor okt.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2018

Prachtige locatie naast de zee, erg groen

Wij hadden last van lawaai de eerste dag en nadat wij 3 keer hebben geklagt, hebben ze ons naar een andere appartament verplaatst. De appartament had fantastisch uitzicht op zee en het was goed ingericht met alle nodige facilliteiten. Ik zal deze vakantie niet meer boeken want de vlucht komt erg laat aan. De vliegveld ligt 70km ver van Porto Corallo, dus je kan geen auto huren zo laat en je zou 50 euro extra moeten betalen voor late check-in. Bovendien worden extra kosten gevraagd voor handdoeken, bedlinnen en gebruik van electiciteit, gas en water. Dus wij dachten dat wij een redelijke goedkope vakantie hadden geboekt maar dat blijkt aan het einde niet zo te zijn.

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2018

Dichtbij de zee, ruime appartementen stug personeel

Wij hadden helaas geen huurauto, maar we hebben ons erg goed vermaakt in en rondom het appartement. Het personeel was niet erg behulpzaam maar toen we zelf een plan hadden gemaakt wisten ze wel een goedkope taxi dus dit was erg fijn! Het stadje villlaputzu ligt op 5 km op dinsdag is daar een erg leuke markt. In oktober zijn alle toeristische plekjes gesloten maar zover wij konden zien is er normaal gesproken veel te doen kwa dag tochtjes en leuke winkeltjes

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2018

Zeer mooie accommodaties

Het was een mooie appartement met een uitzicht op zee, tevens een mooi strand waar gezwommen en men kan zonnen.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2018

Geweldige ligging

Heel mooi park, met een grandioos uitzicht over zee. Supermarkje (mini), brood en restaurants vlakbij. Als je van rust en natuur houdt dan is het hier prachtig. Wij hebben genoten.

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2018

Een beetje vergane glorie. Geweldige locatie en heel veel potentieel

De locatie is mooi, geweldig uitzicht en het personeel is erg vriendelijk. Jammer dat we bij aankomst nog €266 voor een week moesten neerleggen voor het gebruik van het zwembad en de schoonmaak. Het park heeft wat achterstallig onderhoud, ze zouden er veel meer uit kunnen halen. Cagliari is goed te doen vanaf hier, aanrader,

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2018

afgelegen en weinig te zien/doen

Het app zelf was OK, maar verder was er op het domein NIKS te beleven!!! Naar de winkel? Effe 8 km rijden... want op het domein was er niks open en stond er veel te vervallen.

Porto-corallo en omgeving
Het park