Bella Sardinia reviews

Sehr schattiger Platz, Plätze zu klein

Werner Zorn
Laatst bijgewerkt: 15 juni 2023

Für kurzen Aufenthalt ok

Waren für 2 Nächte auf dem Platz. Standen sehr schattig unter hohen Pinien. Nach kräftigen Regen sehr matschig. Strand nicht schön. Neue Sanitäranlagen gut, teilweise etwas weit vom Stellplatz. Keine Ausflugsmöglichkeiten zu Fuß oder mit Fahrrad.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Aad van den Broek
Laatst bijgewerkt: 27 mei 2022

Goede kamping met wat schuine plaatsen en hopeloos toiletgebouw

Op zich goede camping maar het (centrale ?) toiletgebouw waar wij staan is echt hopeloos. Slechts 2 herentoiletten en 2 damestoiletten voor een groot veld kampeerplaatsen en de 4 douches zijn veel te klein (de hele ruimte is slechts ca 70 cm vierkant, geen schermpje of muurtje er in) zonder haakjes om iets op te hangen. Een beter (nieuwer) toiletgebouw staat bijna aan de andere kant van de kamping, ver lopen. Een deel van de plaatsen is behoorlijk ongelijk waardoor een wat langere caravan of camper er niet goed kan staan.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

Tevreden

We hebben in een "rent a tent" tent verbleven met zijn 3en. Heerlijk onder de dennenbomen, zoals de hele camping. Restaurant was prima. Onze dochter van 7 heeft zich er prima vermaakt. Winkeltje was ok voor de basisboodschappen. Personeel is erg vriendelijk. Excursies hebben we vanuit de camping geregeld, wat prima geregeld was. Goeie uitvalsbasis voor excursies. Toiletgebouw is netjes wanneer je niet op de spitsuren gaat. Heerlijk verblijf gehad.

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2019

Leuke camping met perfect strand en leuke animatie

Fijne camping met fijn strand goede en schone douche en toilet ruimte. Leuke animatie voor onze tweeling van 9

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2019

Heerlijk maar grote camping op mooie en rustige locatie.

Heerlijke vakantie gehad in het voorseizoen en genoten van het prachtige eiland.

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2018

Schoon iets verouderd vriendelijk personeel

Een grote camping.met diverse verblijfsmogelijkheden. Diverse faciliteiten zijn wat verouderd, deel is vernieuwd. Wel goede schoonmaak van toiletgebouwen. De afstand is op sommige plekken er groot. Onze tent (gusto) zou voor 6 personen zijn. Gelukkig waren wij met 3, met hooguit 4 personen is dat.goed te doen. Tenten stonden er dicht op elkaar en vlakbij felverlichtte afwasbakken en afvalemmers. Wel voldoende schaduw on der de bomen. Bella sardinie is geschikt voor kinderen tm hooguit 15/16 jaar. Is een animatieteam met diverse activiteiten.