15 beoordelingen voor Appartement Residence Il Mirto in Palau Sardinie

5.2
    7.1
    dyonne wolfs
    op 02.08.2013:

Het slechte 4 sterren park dat ik ooit meegemaakt heb.

We zijn net terug van 2 weken Il Mirto. Absoluut niet voor herhaling vatbaar.

- de bewegwijzering ernaar toe was uiterst slecht, het was niet te vinden. Zijn naar toeristeninfo geweest om de route te vragen.

- we werden naar het appartement gebracht door de dame van de receptie op een scooter. Het appartement lag 75 trappen naar beneden. Maar niet even vermelden dat het misschien wel handig was als we al een koffer meenamen.

-Er wordt heel slecht engels gesproken, of helemaal niet.

- appartement is zeer gedateerd, harde bedden, geen fatsoenlijke stoel om op te zitten, de 2e persoon heeft al koud water met douchen, terwijl we in een 5 persoons appartement zaten, nauwelijk keukengerei, een airco die slecht te bedienenn was, en op zeker moment heel veel herrie ging maken. Er is 2 keer naar gekeken, maar het probleem is niet verholpen. En dan is het moeilijk communiceren met iemand die geen engels spreekt.

- In het huisje lagen papieren met alle regels van het park, wat je dus allemaal niet mocht en dat waren er heel wat.

- Een prachtig groot zwembad. Alleen je mag er niks: niet duiken, niet rennen, mekaar niet in het water duwen, geen luchtbedden. En een badmeester die de italianen voortrok.

- Nauwelijk faciliteiten, geen broodservice, geen wasserette. Iets wat je toch verwacht bij een 4 sterren park. Geen animatie voor kinderen.

- Het uitzicht en het park zelf waren prachtig. Maar daar werd ook alle tijd en moeite ingestoken. Toen we een keer op het park de auto parkeerden waar dat niet mocht, om even naar de receptie te gaan, werden we meteen aangesproken door een beveiliger.

- Er wordt niet schoongemaakt en de bedden mag je zelf verschonen halverwege. Het vuile beddengoed heeft 3 dagen op ons terras gelegen. Tot mijn man het letterlijk bij de receptie heeft gedropt.

Ik begrijp absoluut niet hoe dit park aan zijn 4 sterren is gekomen. Het uitzicht is alles was 4 sterren waard is.

Femke
    op 18.07.2013:

Prachtige locatie, mooie natuur, mooi strand.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op een prachtige plek midden in de natuur en met een mooi strand. Feit is wel dat er gedurende het verblijf niet wordt schoongemaakt en schone handdoeken en schoon beddengoed in een zak op het terras wordt neergelegd.

Maria
    op 21.06.2013:

Mooie Locatie maar zeer verouderde appartementen

De appartementen zijn aan renovatie toe, absoluut geen 4 sterren appartement , de locatie is fantastisch maar wel een auto nodig.

W.J.
    op 08.01.2013:

Eenvoudig appartement met alleen het hoogstnoodzakelijke

Keuken equipment zou uitgebreid kunnen worden. Alles was wel heel miniem. Geen probleem als je altijd buitenshuis eet, maar wij koken (vanwege dieet) liever zelf. Bedden waren voor mij een ramp. Heb na een nacht de rest van de vakantie op de bank geslapen. Zwembad was prachtig. Ligging ook mooi en fraai aangelegde residence.

Anneke van Ruler- van der Goes
    op 22.08.2012:

Heerlijke plek aan mooi prive strand.

Mijn eerste indruk van het park was prima! Mooi park/resort gelegen in het groen tegen een berghelling.
    Wel veel trappen!

Veel privacy in de appartementen.
    Die van ons was wel gedateerd maar na een paar dagen vonden wij het meer dan ok.
    Zeer ruim binnen en buiten een groot terras met uitzicht op zee en zwembad.
    Rustige, best luxe sfeer.

Voor evt boodschappen en bakker moet je een paar kilometer rijden, een auto is een must! Op het park zelf is een Pizzeria met heerlijke pizza's en een goed luxe restaurant.
    Ter info de prijs van een glas wijn in de Pizzeria 8€.

Boothuur op het park mogelijk, zo ook zeiltrip en andere boottrips.
    Ter info huur Zodiac voor 1 dag 220€.

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad op Il Mirto!
    Het was volgeboekt maar niet te druk aan het grote zwembad en op het prive-strand.

Tom de Leeuw
    op 26.08.2012:

op 03.08.2012:

Mooi gelegen park voor rustzoekers

Il Mirto is een mooi aangelegd park met leuke huisje die wel wat verouderd zijn. Huisjes zijn in principe leuk qua opzet. Absoluut geen goed park voor mensen die slecht ter been zijn want het is één en al trap of hellende weg. Erg moeilijk om met je vliegtuigkoffers je huisje te bereiken. Laatste pad naar het huisje is met losse tegels waar je van de een op de andere steen moet stappen (erg onhandig met koffers).

Park is in principe mooi en wordt erg goed onderhouden. Afstanden van receptie, bar etc. naar huisjes zijn behoorlijk groot. Wat ik erg miste op het park is een leuk beach-barretje, waar je overdag een drankje of een snack kunt krijgen. Er is een pizza-bar, maar die is tussen 13.00 uur en 19.00 uur gesloten. Ook de receptie was maar heel beperkt open.

Er is weinig contact mogelijk met andere mensen omdat de huisjes erg veel privacy hebben. Voor kinderen die graag vriendjes maken is het niet het meest ideale park want er is geen ontmoetingsplek. Een beetje entertainment bij bijvoorbeeld het strand zou leuk zijn, zodat kinderen elkaar kunnen ontmoeten. Zwembad is heel groot. 50 meter en perfect voor het trekken van baantjes. Nadeel is echter dat het een zoutwaterbad is en dat is erg wennen.

Het zou verder fijn zijn als er op het park gelegenheid is om brood te kunnen bestellen. Je moet ´s morgens het dorp in om brood te halen. Auto is een must want anders kom je nergens.

Gerry van Onna
    op 06.08.2012:

Locatie appartementen prachtig, dichtbij zwembad en paar honderd meter vanaf zee.

Jammer dat er op het "park" geen faciliteiten zijn, zoals een mogelijkheid om s ochtends broodjes te halen of boodschappen. Daarvoor moet je toch de auto pakken (4 km) of wandelen, zoals we 5 dagen hebben gedaan. Erg leuk zo'n wandeling, maar je moet gauw rekenen op anderhalf uur lopen (heen en terug).
    Al met al voor onze eerste vakantie (zonder de kinderen in 25 jaar) een prachtige bestemming. We zijn 15 dagen geweest en hadden nog veel plannen om te dingen te gaan bekijken, maar de afstanden vallen wel mee, alleen de tijd die je kwijt bent moet je wel incalculeren.

geen accommodatie waar veel voor kinderen te doen is. Zij moeten zichzelf kunnen vermaken met zwembad, strand, boekje lezen ev tennissen.

Faciliteiten van Residence Il Mirto

• Duiken obv 1 beoordeling
  • Golfen obv 1 beoordeling
  • Sightseeing obv 1 beoordeling
  • Wellness/beauty obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Palau

Sunday 5-4 Helder/Zonnig
Monday 6-4 Bewolkt
Tuesday 7-4 Bewolkt
Wednesday 8-4 Helder/Zonnig
Thursday 9-4 Helder/Zonnig
Friday 10-4 Helder/Zonnig
Saturday 11-4 Regenbui

Reisaanbieders voor Residence Il Mirto

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Residence Il Mirto in Palau, Sardinie.

Vakantiepanel.nl heeft 15 vakantie beoordelingen Residence Il Mirto.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Residence Il Mirto vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Residence Il Mirto scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Residence Il Mirto vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Residence Il Mirto en het actuele weer Palau. Bekijk hier ook andere Appartements Palau of Appartements Sardinie. Op de pagina van Palau vind je vakantiebeoordelingen Palau en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Residence Il Mirto achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Residence Il Mirto!

Reisaanbieders voor Residence Il Mirto

• dyonne wolfs
    op 02.08.2013:

Niet voor herhaling vatbaar.

• Maria
    op 21.06.2013:

Zeer goed restaurant in Palau is il Ghiottone naast de kerk, verse vis en goede prijs / kwaliteit.

• W.J.
    op 08.01.2013:

Betere routebeschrijving van vliegveld naar de residence. Was moeilijk te vinden. Uitbreiding keuken. Zelfs toch wel essentiële dingen waren niet aanwezig (b.v. een zeef, een magnetron of een oventje)

• Anneke van Ruler- van der Goes
    op 22.08.2012:

Zeker een auto huren! Je komt echt tijd te kort, er is van alles te ondernemen in de omgeving! Handdoeken thuislaten, deze krijg je volop, om de paar dagen weer schone, zowel kleine als grote badlakens. Verwacht niet teveel luxe in het appartement, de uitrusting is ook minimaal. Wel is er een italiaans koffieapparaatje en een fohn in de badkamer.

• op 03.08.2012:

Vraag om een appartement met zeezicht anders dan zit je tegen de bosjes aan te kijken. Nadeel hierbij is dat je wel weer meer trappen moet lopen om bij het strand en of zwembad te komen. Handdoeken worden twee keer per week verschoond en beddengoed 1 x per week.