Reale Vacanze Costa Rei reviews

4,3
4,6

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2022

Ligging tov strand oké

Helaas kregen wij een onderkomen appartement. Het was heel vies, onderkomen en smerige matrassen. De eerste nacht was er een noodweer wat een vochtige plek in de slaapkamer opleverde. Met een foto naar de receptie gegaan. Er zou iemand gaan kijken omdat het van de achterkant van het huis kwam. De natte plek werd alleen groter tijdens onze vakantie. Dit is niet verholpen. Wij hebben de lekkage wel ontdekt. Verder plakte alles, een glazen deur voor de douche ontbrak. We waren blij dat we buiten konden zitten. Dat ze in een ander land anders poetsen geen probleem. Ik poets zelf we zodat ik het heb zoals ik wil. Echter dit appartement had achterstallig onderhoud. Jammer.

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2022

Voldoet niet aan wat was geboekt. Klantonvriendelijkheid personeel

Reservering voor 5 personen met zwembad is niet geleverd. Slaapbank was alleen geschikt voor een klein kind. Zelf bij de buren een tweede moeten regelen. Zwembad niet aanwezig. PrijsVrij zou dit moeten compenseren. Kosten airco worden extra gevraagd, of de afstandsbediening wordt ingenomen. Stroom valt continue uit. Personeel verre van klantvriendelijk…

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2022

Zeer onvriendelijk leidinggevend personeel.

Onvriendelijke ontvangst. Doucheputje zat verstopt met flinke haar al. Stinkend toilet. Stroom viel bijna ieder uur uit. Airco extra betalen. We zouden een zwembad hebben maar was er niet!!!

Laatst bijgewerkt: 4 november 2019

Vakantiedorp dat leeggelopen is in oktober/november

Relatief goedkope lastminute geboekt. Er achteraf achterkomen dat er niets in het appartement is voorzien en alles (wc papier, afwasblokjes, beddengoed, keukenlinnen, zeep, vuilzakken) nog aan hoge prijzen aangeschaft moet worden voelt oneerlijk. De regio is buiten het hoogseizoen behoorlijk verlaten. Veel restaurants en winkels blijken gesloten.

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2019

Prima vakantie gehad

de reis had lange transfers, dat is erg vervelend. het huisje was prima en schoon. het was voorzien van alle benodigdheden en een goed bed. we hebben het huisje als uitvalsbasis gebruikt voor rondreizen over Sardinie, wat een prima optie was, gezien de lage prijs van de reis.

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2019

Mooie omgeving, uitzicht,

Ruim drie kamer appartement met satelliet Tv, airco en met zeer ruim balkon, tuin BBQ en buitendouche. Nette recente kleine badkamer met douche, toilet, bidet en wasmeubel. Keuken met inventaris koel-vries combi en grote extra ijskast voor water. Wasmachine voor kleding. Erg goed allemaal. Wat minder goed : de bedden, slechte matrassen en twee kapotte bedbodems, ook de afstand naar het strand was veel langer dan beschreven, lopend ca. 2,5 km berg op of af al gauw 25 min. En geen zwembad in de buurt. Gelukkig hadden we een leuk huurautotje dus niet elke dag hoeven klimmen. Is een touristen dorp waar vooral veel Italianen zelf op vakantie gaan, dat is wel heel leuk, hadden al gauw leuke contacten en daarmee ook toegang tot de leukste en beste plekjes, zoals restaurant (wel altijd reserveren in hoogseizoen) anders geen of mindere tafel. Maar ook goede tips voor leuke en betaal slechts watersport en andere uitstapjes. Alle plussen en minnen bij elkaar ruim voldoende voor een leuke vakantie (de minpunten hebben we zelf opgelost, creativiteit en hulp van je Italiaanse buren) vakantie kan je net zo leuk maken als je zelf wil.....

Laatst bijgewerkt: 8 juli 2019

ronduit schandalig slecht

prijs/kwaliteit bedroevend. kom er op terug bij het reisburo D-Reizen in hoogeveen

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2019

mooi uitzicht op zee

het appartement is verouderd, de douchebak zag er nogal verkleurd uit, een lekkende kraan. maar het water was lekker warm. de inventaris van de keuken was zozo, maar we hebben ons prima gered. Heel blij waren we met de wasmachine maar de stoppen volgen er wel elke keer uit, och ja met een beetje improviseren is het allemaal gelukt. :)

Philine Horjus
Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2018

Ligging: vlak bij zee. Accommodatie: slecht

Appartement oud vies en karig.. wel mooi dicht bij zee en heerlijk rustig. Service personeel: waardeloos

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2018

Mooie locatie Costa Rei

Huisje/appartement viel binnen behoorlijk tegen. Oude halve vrijstaande kleine woning. Oud maar we moeten niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, toch.

Nightview