Pedraladda reviews

5,7

Laatst bijgewerkt: 8 juli 2019

vriendelijk personeel gedateerd hotel betalen voor handdoeken en wifi

Het zwembad was vies de pompen/filters waren kapot(3 dagen)het strand bestond uit grote gladde keien niet voor ons bereikbaar steile trap en diverse mensen gevallen tijdens ons verblijf.Overal trappen zelfs op de kamer! 1 harde keukenstoel op de kamer verder niets airco deed het soms wel soms niet. Je moet betalen 2 euro per dag per handdoek 2 euro per dag voor wifi en als je je I-pad ook wilde 4 euro per dag na 22u geen dranken aan de bar meer alleen tegen betaling. De wijn uit de automaat was vreselijk. Geen flesjes water op de kamer en je mocht geen flesjes vullen aan de automaat.Water is geen drinkwater op de kamers...1 klein benauwd liftje naar de 2e etage dat was alles. Dikke onvoldoende.

Laatst bijgewerkt: 26 juni 2019

leuk hotel als je balkon met zeezicht heb anders kijk je tegen de berg aan.

kwaliteit eten goed, maar niet al te warm. variatie van het eten kan beter. all in was matig wijn uit de automaat niet te drinken wijn uit de fles moest je extra voor betalen. all in was tot 22:00 uur daarna voor een biertje €6,-. te weinig bedjes bij het zwembad, het hele kleine strand bij de zee stelde niet veel voor.

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2019

Nieta geschikt voor mensen die slecht kunnen lopen.

Heel veel trappen,(zelfs in onze slaapkamer} zeker niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of ouderen,.Er was maar een klein liftje, voor een etage. Om bij de receptie te komen met onze koffers moesten we 'n hoge trap op, zonder hulp.

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2019

erg veel trappen in het hotel, beperkt lift.

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of ouderen. Bij aankomst veel trappen op met de koffers,(zonder extra hulp). Zelfs op onze slaapkamer was er 'n trap. Wij zijn nog goed ter been en gezond, maar onze reisgenoot niet. Heeft hier erg veel moeite mee gehad en kon beperkt genieten.

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2019

Mooi hotel een te kleine lift

Al in uit breiden tot 11 uur de prijzen na 10 uur zijn belachelijk Het eten is karig

Laatst bijgewerkt: 14 juni 2019

Kon beter.

Eten minimaal.Weinig keus in vlees en vis.Drank na 12.00 duur.

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2019

Het hotel is zeer proper. Toegankelijkheid is onder nul, veel trappen,

Eten is zeer beperkt, wat je krijgt is goed. Drank is gewoon slecht. Geen all in service, bv. Geen WiFi, geen gratis handdoeken,dessert is ondermaats( alleen 1 soort fruit.) Uitstappen zijn veel te duur in verhouding met wat je krijgt. BV. Lunch tijdens uitstap: kommetje pasta met 3 lege koppen van garnalen! Dus prijs kwaliteit laat te wensen over.

Laatst bijgewerkt: 28 mei 2019

Ruim opgezet hotel, gunstig gelegen in Castelsardo, niet geschikt voor mensen die geen trappen kunnl

Mooi gelegen, op geringe loopafstand van het centrum van Castelsardo. Veel trappen in het hotel. Tamelijk gehorig. Vriendelijk personeel. Wij hadden een ruime kamer met zeezicht op de derde verdieping met een groot terras. Bedden en kussens niet geweldig. Fantastische handdoeken (altijd prettig). Ontbijt en lunch waren redelijk. Er werd altijd voldoende aangevuld. Dinerbuffet: er stond veel en dat is het enige positieve wat we van dat eten kunnen zeggen..

Laatst bijgewerkt: 22 mei 2019

prima voor dat geld

goed en mooi verzorgd alleen als je slecht te been ben niet zo geweldig

Laatst bijgewerkt: 16 april 2019

Keurig hotel, vriendelijk personeel.

Eenvoudig hotel, ligging tot het dorp castelsardo is dichtbij. Het diner is in orde, ontbijt mag wat meer variatie in. En meer Fruit zou fijn zijn.