Residence Badus reviews

5,3

Hr. H.A. van der Zanden
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2023

Deze locatie beoordelen wij als onvoldoende/ matig. De ontvangst was onpersoonlijk. De studio is erg gedateerd met een slechte douche. Handdoeken moeten apart betaald worden. Slaapbank midden in de kamer ( erg ongezellig ) Het ontbijt is zeer summier !!!! in het cafe gedeelte aan de overkant. Restaurant was wel goed maar niet elke dag geopend. Kortom geen aanrader voor een verblijf in Sardinië.

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2022

Prima complex, eenvoudige maar schone appartementen. Tussentijdse schoonmaak is er niet

Het complex ziet er mooi uit.de kamers zijn eenvoudig maar voldoen aan de wensen. Echt een minpunt is dat het behoorlijk ontbreekt aan faciliteiten,. De omgeving is mooi maar vertier en andere practische zaken zoals autoverhuur ect. ontbreken. Wat verder ronduit matig is, is het ontbreken van de transfer van de luchthaven naar het complex.Dit heeft ons één maal 180 euro (heen) en 150 euro (terug) gekost!

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2019

Prachtige locatie

douches en bedden zijn ietwat klein voor gem. NLer

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2019

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Redelijk ver van het strand. Matige omgeving. In de omgeving geen bezienswaardigheden op een afstand van 20 km. Geen echt goede plek voor voorjaar.

Laatst bijgewerkt: 27 september 2018

Kleischalig rustig netjes

Leuke kleine appartementen. Perfect voor 2 personen. Goede receptie

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2018

Mooie accommodatie met vriendelijk personeel

Het complex is erg leuk en gezellig opgebouwd rondom een lekker zwembad. Alle voorzieningen om de vakantieperiode goed door te komen, zijn aanwezig. Je kan hier optimaal genieten van het leven in Italië. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De inrichting van het appartement is niet erg modern, maar voldoet desondanks prima. Het bijbehorende restaurant is op loopafstand, waar de kwaliteit van het eten goed is, maar de sfeer en inrichting niet erg gezellig is.

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2017

Acceptabel en van de meeste gemakken voorzien;

Er ontbreken een aantal "handige voorwerpen"; zo misten wij een brood mes en schoonmaak spullen. Geen grote dingen, maar een start setje is wel handig om te hebben. Personeel is vriendelijk, maar reageert niet dol enthousiast op goedbedoelde tips.

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2016

Mooie appartementen met uitzicht op zee of bergen

Mooie appartementen met behoorlijk volledige inrichting. Zo liggen er 2 strandstoeltjes en een parasol voor de strandgangers. Mooi zwembad (wel diep!), in mooie tuin met fruitbomen. Ruime balkons met zicht op zee of de bergen

Uitzicht op het zwembad vanaf ons balkon.
Op een regenachtige dag