Giardinetto reviews

Laatst bijgewerkt: 14 april 2024

Beautiful place, MAAR --> lees aandachtig mijn tips!

Hier kom je tot rust ! Gezellig dorpje met prachtige uitzichten! Mooie locatie, vriendelijke mensen, lekker eten ! Best met je eige auto te bezoeken! * GEEN TRANSFER VAN LINATO AIRPORT! Zoveel hotel als Prijsvrij bied geen transfer, is wel een tegenvaller geweest. Ik heb zelf via google maps mijn transfer moeten regelen met 1 bus en 2 trainen. De weg heeft 3,5u in beslag genomen. Kies voor MALPENSA AIRPORT , is dichterbij. En er is wel transfer vanuit hotel. * Hotel communicatievoorkeur - telefonisch! Op mails reageren ze niet. * Bij halfpension dranken worden altijd apart afgerekend, zelfs water is niet inbegrepen. * Niet geschikt voor de kinderen onder 10 jaar, er is praktisch geen speelplezier in het dorpje voor de kleintjes, ook niet gemakkelijk om met de buggy te verplaatsen. * Huur een auto, zonder auto ben je zonder armen. Er is veel meer te beleven als je 4wielen onder je zitvlak hebt😉. Afstanden zijn groot en er zijn bijna geen wandelpaden of fietspaden. Je zit in de gebergten, waar je veel op en af moet. Als je slecht te been bent is deze plaats af te raden. Of... huur een auto. Deze huur je best in de luchthaven. * Tussen 13-15u is er Siësta. Geen kat te vinden, winkels en restaurants zijn gesloten. * Wellness ?! Te ver! Voor de rest is zeker de moeite waard om deze plaats te bezoeken!

Laatst bijgewerkt: 28 april 2023

Genoten

We hadden een mooi uitzicht op het meer (zoals we geboekt hadden) uitstap met de boot vanuit het hotel over het meer (Lago D’ Orta) naar het eiland (weinig te zien, mooie kerk) door gevaren naar Orta en daar heerlijk gegeten en gewandeld door de straatjes. De volgende dag naar villa Toronto gereden en de tuinen bekeken, mooi! De middag met de boot naar isiola Bella gevaren en daar een mooi paleis gezien met witte pauwen. Ook op dit eiland heerlijk gegeten!