Trevi 41 reviews

3,7

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Was ern top accomodatie. Heel schoon en een fijne ligging.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Fijn hotel op perfecte locatie

Prima hotelkamer met daadwerkelijk zicht op trevi fontein. Perfecte locatie, alle bezienswaardigheden zijn binnen 20min loopafstand! Als we de deur uitliepen kwamen we direct in de levendige gezellige sfeer terecht. Goed ontbijt, incl glutenvrij brood, crackers en koekjes.

Laatst bijgewerkt: 15 januari 2024

Aangekomen bij het Trevi hotel bleek dat ze waterschade hadden en dat we naar een ander hotel moesten. Ze gaven aan dat het een upgrade zou zijn,naar een 4 sterren hotel ipv 3 sterren. Dit was zeker niet het geval, de kamers van het al manthia hotel waren zeer klein het was 27 graden op de kamer en geen mogelijkheid om de verwarming uit te zetten nog de airco aan te zetten. Het bed was helemaal verschrikkelijk de de pocketvering in je rug doet nu nog zeer. De ligging is wel perfect alles op loopafstand

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2023

Knus oud bijgebouw

Het bijgebouw waar we sliepen was al echt oud. De lift te gebruiken voor max 2 peronen. De kamers goed onderhouden, netjes ingericht en schoon. Wonderbaarlijk weinig lawaai van buitenaf, dus goed geisoleerd. Bedden waren iets te hard naar onze smaak, maar sliepen wel goed. Airco werkte erg goed. Badkamers ruim en mooi incl de douchecel. Elke dag schone handdoeken.

Mw. D. Janssen
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2023

Hotel Trevi

We hadden 3 persoons kamer geboekt, maar er was een tweepersoons kamer ter plaatse gereserveerd. We kregen de junior suite in het bijgebouw. In eerste instantie prima want ruime kamer. Helaas werkte de airco niet en viel dagelijks de stroom uit ( ook midden in de nacht). Bij contact opnemen met receptie wordt er niet opgenomen. Erg slechte service waar je wel geld voor betaald hebt.

Hr. F.L. Kappers
Laatst bijgewerkt: 20 april 2023

Laatst bijgewerkt: 24 maart 2023

ideale omgeving

zaten inbijgebouw, dichtbij de treviefontein, ideaal. jammer alleen dat de kamer erg warm was, je kreeg het niet koel binnen, bedden erg hard. lift super klein. ontbijt prima.

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2023

Midden in centrum. Alles goed bereikbaar

Alles gewoon goed .in gebouw naast het hotel was de kamer klein en brandgevaarlijk! Maar 1 moeilijke uitweg!! Ontbijt prima maar kleine ruimte. Geweldige ligging vlakbij Trevi fontein.

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2023

Fantastisch hotel

Ideale plek. Overal dichtbij. Super mooie kamer, was net gerenoveerd.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2022

Sfeervol

De kamers liggen verspreid in verschillende gebouwen. Ontbijtzaal was erg klein