Taormina reviews

3,9
5,6

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2022

Vriendelijke en net hotel

Vriendelijk en net hotel. Door zijn centrale ligging een ideaal uitvalspunt voor het verkennen van de stad.

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2020

Het hotel is netjes en schoon. Goed genoeg voor een stedentrip van een paar dagen. Ontbijt was om de hoek bij een koffietentje, ivm verbouwing van de eetzaal. Hier hebben we allemaal geen hinder aan ondervonden. De bedden zijn zoals we al hadden gelezen inderdaad wel redelijk hard, maar voor die 2 nachten die we er waren kon ik me er niet druk om maken.

Laatst bijgewerkt: 11 september 2019

Perfect, netjes en schoon hotel

Hotel is schoon en netjes. personeel is zeer vriendelijk en communicatie is ook goed. Ontbijt is summier, maar wel goed.

Laatst bijgewerkt: 5 september 2019

prima hotel voor de prijs/kwaliteit

hotel was prima. enige tegenvaller was dat voor WIFI, airco betaald moest worden. Eenvoudig ontbijt maar voldoende. De tram was bijna tegenover het hotel om naar centraal station te gaan. Metro ook op loopafstand.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2019

Netjes en schoon hotel, vriendelijk personeel

Prima hotel met zeer vriendelijk en gezellig personeel. Nette schone kamer, airco, elke dag schoongemaakt en schone handdoeken. Fanatieke schoonmaakster die echt netjes opruimt. Ontbijt hebben wij geen gebruik vangemaakt, maar dit zag er netjes uit. Simpel, maar voldoende. Op 5 min lopen vanaf de metro en 15 min vanaf het station. In de nabije omgeving diverse bistrotjes en restaurantjes. Rome centrum met alle bezienswaardigheden is goed aan te lopen.

hotelkamer