SHG Portamaggiore reviews

3,5
5,6

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2020

Prima voor Citytrip

Het hotel zit op loopafstand van station Termini en je zit in de buurt van tram/bus en met 5 minuten ook bij metrostation Manzoni. De kamer is schoon, bedden ook oké!

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2020

In centrum, maar kwalitatief niet sterk.

De badkamer stonk naar het riool, de douche liep over omdat het gordijn onvoldoende tegenhield, het hotel ligt op de route naar het ziekenhuis, waardoor constant ambulances met sirene langskwamen.

M jacobs
Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

aan te bevelen

makkelijk en centraal gelegen oude stad is te belopen maar bus en tram stoppen voor de deur het onlangs geopende dakterras is een aanrader relaxen in lounge met hapje en drankje

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2019

Leuk, goedkoop hotelletje

Hotel is op een ongeveer 20 min afstand van alle bezienswaardigheden, en de trams en bussen stoppen direct voor het hotel, ideaal. Ook de metro stopt op een kleine loopafstand. De lobby, de ontbijtruimte en het zonterras zagen er prachtig uit, maar toen we onze kamer zagen viel het tegen. Bedden waren van slechte kwaliteit, en alles was zeer gedateerd. Door een van de bedden kon je de veren door het matras heen voelen, niet bepaald fijn om op te liggen. Het ontbijt was niet heel uitgebreid, veel zoete dingen, ei kaas en worst, koffie die niet heel lekker was en sappen, geen fruit, dat was een tegenvaller. Het personeel was zeer vriendelijk, en onze kamer was netjes iedere dag schoongemaakt.

Laatst bijgewerkt: 15 mei 2019

Top hotel met een mooi dakterras

Goed hotel. Mooi dakterras waar je heerlijk bij kan komen van het drukke Rome. Onze kamer had geen airco. Was nu geen probleem maar hartje zomer...… Raam kan wel open maar bij de kamers aan de straatkant is dit geen optie vanwege het verkeerslawaai. Ontbijt super! Genoeg keuze. Vooral het zoete ontbijt is de keuze reuze. Koffie bij het ontbijt is wat minder. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Restaurant is ook goed. Locatie is ook goed. Met de tram ben je zo in het centrum. Waar het hotel niks aan kan doen is...…..de straatverkopers en de vuilnis. Er lopen heel veel straatverkopers rond en na 2 dagen nee zeggen wordt het wel zeer irritant. Er was waarschijnlijk staking van de vuilnisdiensten. Wat een bende!