14 beoordelingen voor Hotel Nova Domus in Rome Lazio

7.1
    Erna
    op 23.10.2018:

Slecht tot Middelmatig.

Bij binnenkomst was er veel lawaai van tieners in de hal. Bleek dat er een klas bij ons op de etage logeerde.
    Veel rumoer van slaande deuren aan deur tikkende tieners.
    Erg gehorig hotel met slecte bedden. Je hoort de gasten in aan liggende kamer praten.
    Na 1 nacht verlost te zijn van het kabaal...kwam de volgende groep tieners logeren en weer bij ons op de etage.
    Gevraagd naar andere kamer
    ..Dit kon niet. Alles zat vol.zei de receptionisten.

peter
    op 01.03.2018:

prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Rome

Hotel geeft een beetje een 'Fawlty Towers' gevoel. We kregen een kamer waar we een lekkage boven het bed opmerkten. Opmerking van de staff. Oh jee is het weer zo ver.. We kregen een andere kamer, die was beter. Hotelkamers zijn toe aan onderhoud.

K
    op 02.09.2017:

Goed

Vriendelijk personeels , mooei wijk eten
    Waren lekker. Alleen waren de broodjes
    Koud en het bed geeft veel geluid.

Gerard
    op 14.05.2012:

Een gedateerd hotel dat zeker geen 4 sterren waard is en nodig aan renovatie toe is.

De jaren waren het hotel aan te zien.
    Vloerbedekking, vooral in de slaapkamer was sterk vervuild en het verdere interieur kan ook wel een opfrisser gebruiken.

De badkamer was niet overdreven groot, maar voldoende met op zich een redelijke douchevoorziening. Wel bleef de levering van warm water een aantal malen uit.

Het ontbijt was goed, maar het diner was wel erg simpel.
    Je kreeg meer dan genoeg, ja, zelfs te veel, de afwisseling ontbrak echter volledig.
    Het was elke dag (te) veel van hetzelfde.
    Van een 4 sterren hotel verwacht je echt meer.

Wim
    op 06.09.2011:

Een prima hotel naar nederlandse maatstaven, rustig gelegen en goed berijkbaar met OV en eigen verv.

Minpunt: Geen informatie ter plaatse omtrent ontbijtindeling, waar staat wat??
    Ontbijt is prima geregeld, royale keuze!
    Het "keuze diner" is ter plaatse niet bekend, is ook niet Italiaans nog Nederlands te noemen.
    Het aangeboden diner is naar nederlandse maatstaven bizonder karig, bv. geen enkel blaadje sla etc., de gekookte aardappels worden aangemerkt als "de enige groente".
    Waarschijnlijk is de verschilprijs van 20 euro tussen 3* Pacific en 4* Nova Domus te gering om iets beters op tafel te zetten??
    Na reclame door Mw. Trudy van Koeveringe was er éénmalig per persoon een schaaltje met gemengde sla toegevoegd.
    Denk dat een goed gesprek met de leiding aldaar voor de toekomst belangrijk is!

Mendy
    op 20.08.2011:

Prima hotel voor een eerste keer Rome

Onze airco deed het in het begin niet.. Maar toen hebben we een andere hotel kamer aangewezen gekregen! Alleen het bed kraakte enorm. Maar voor de rest vriendelijk personeel, behalve de vrouwen, die waren niet altijd even vriendelijk. Hygiene was prima, verder geen klachten. Ik zou alleen volgende keer een ander hotel kiezen.

Patrick
    op 27.07.2011:

Redelijke ligging, vriendelijk personeel

De ligging van dit hotel is in de buurt van het Vaticaan, dat is prima te bewandelen, maar wil je naar het centrum van Rome, dan ben ik bang dat het voor de oudere onder ons het toch behoorlijk lastiger is dit te bewandelen, zeker met de warmte die er is in de periode juli.
    Er rijden bussen en een metrolijn, maar deze zijn vrij lastig uit te zoeken hoe deze rijden.

Het hotel ziet er keurig uit en de service is meer dan prima. Je kan drinken en eten, en dit wordt op de uiteindelijke hotelrekening geschreven (let erop dat je ook toeristenbelasting in je hotel moet betalen). Eten was goed te behappen en het dagelijks ontbijt was voor ons de grootste bron van voeding om de dag door te komen.

De kamer was acceptabel, met uitzondering van een ontzettend kleine T.V. die maar half werkt en waarvan het volume niet harder kon, waardoor het allemaal nóg slechter te horen was.
    In ons geval hebben we vrijwel geen tijd gehad voor de T.V., dus dat scheelt.

Al met al is dit een prima hotel en merendeel van de mensen zullen hier hooguit verblijven voor de nacht en het ontbijt en de rest van de dag spenderen in het Vaticaan of de rest van Rome.

Carla
    op 23.05.2011:

Gedateerd hotel.

Goede locatie t.o.v. centrum. Metro en bus dichtbij. Hotel is gedateerd.
    De kamer laat echt te wensen over (smerige muren, plafond en gordijnen in de slaapkamer). Bedden en meubilair zijn op. 3 x gemeld dat de kluis kapot was, maar werd niets mee gedaan. Douche- en toiletruimte werden wel goed schoongemaakt en dit voldeed wel aan een 4* hotel.

• peter
    op 01.03.2018:

Ga tussen de middag lunchen op de Via Andrea Doria. Veel leuke lunchtentjes waar weinig toeristen komen op loopafstand van het hote.

• Wim
    op 06.09.2011:

Laat je direct goed voorlichten omtrent de werking van de elektronische sluiting van het kamerkluisje, ter plaatse met personeel uit proberen! Laat je 's-morgens goed voorlichten waar - in welke ruimten de ontbijtvoorzieningen opgestelt staan, dit voorkomt teleurstelling.