H10 Rome Città reviews

4,7

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Een mooi schoon hotel. Alleen jammer dat het buiten het centrum lag. Met de bus al gauw 25 tot 30 minuten.

Hr. C.J. Jongebreur
Laatst bijgewerkt: 14 maart 2023

2023 mini vakantie Italië Rome

Een goed hotel. Nette kamers, jammer vd slechte doorgezakte matrassen. Bij het melden hiervan bij de receptie kregen we een andere kamer aangeboden. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Locatie hotel ligt wel redelijk ver vh centrum. Een Uber fiets was een leuke uitkomst.

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Net hotel en fijne vakantie gehad!

Net hotel en vriendelijk personeel! Wij gingen met een vooroordeel naar dit hotel vanwege de recensies maar dit viel echt reuze mee! Geen overlast gehad van andere gasten of de hondenuitlaatplek. Personeel bij de receptie heel vriendelijk en behulpzaam. Met de taxi naar het centrum van Rome gegaan en vanuit daar alles te voet gedaan. Bij terugkomst in het hotel lekker gezwommen op het dakterras.

Hr. R. Heemskerk
Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Super goed en vriendelijk hotel

H10 is een prima hotel je kan met de bus en taxi binnen 15 minuten naar het centrum toe. Schone kamers , vriendelijke medewerkers en een heerlijk zwembad boven op de vijfde etage. Echt een aanrader. En na het uitchecken kan je de koffers tijdelijk bij hun opslaan tot je vertrek. Wij hebben genoten hier. En in de avond na 10 minuten lopen volop restaurants waar je heerlijk kunt eten. Groetjes Ron en Bianca

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2022

Perfect

Jammer van de ligging , voor de rest een super mooi hotel. Fijn zwembad. Goed ontbijt vriendelijk en behulpzaam personeel.

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2022

Goed en schoon hotel.

Uitermate vriendelijk personeel. Schoon hotel met keurige kamers. Goed ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

Heerlijk relaxed en uitstekende service

Toen onze transfer zeer vroeg in de ochtend niet kwam opdagen, hebben zij een paar keer geprobeerd contact op te nemen met taxibedrijf, wat niet lukte. En hebben ze daarna met spoed en andere taxi laten komen.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2022

Hotel is mooi van binnen, maar de ligging van het hotel is waardeloos.

Het hotel en de kamers zien er van binnen prachtig en modern uit en het eten is goed. De faciliteiten zijn beperkt en voor het zwembad te gebruiken is een badmuts verplicht. Dit laatste vonden wij zwaar vervelend en hebben dan ook geen gebruik gemaakt van het zwembad. Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer vond ik ook wel een gemis. Wel zijn de kamers modern en schoon, al behoeft het soms wel iets mooier in de afwerking. De omgeving waar het hotel ligt is waardeloos en vies. Lijkt wel midden in een krottenwijk te liggen, met leegstaande gebouwen, bouwputten en veel afval en containers langs de straat. Zelf wij keken vanuit onze kamer uit op de achter parkeerplaats waar alleen maar containers en rekken met vuilnis en oud papier stond. Echt niet smakelijk te noemen.

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2022

Prima in alle opzichten.

Geen verdere opmerkingen...was uitstekend! In alle opzichten prima. Behulpzame receptie...

Laatst bijgewerkt: 6 juli 2022

Prettig hotel om in te verblijven, wat verder van centrum maar centrum Rome goed bereikbaar

Prettig hotel, vriendelijk en altijd behulpzaam personeel datredeleojk Engels spreekt alleen met flink Italiaans accent waardoor niet altijd goed verstaanbaar. Ontbijt top. Zwmbad met cocktailbar ip het dak was top. Restaurant prima, lekker gegeten en allerlei soorten drank te krijgen. Zeker aan te bevelen en hoewel duidelijk armere buurt ook multiculti en dat heeft wel wat vindik.

pool op het dak
Heerlijke bedden.