Giulio Cesare reviews

Laatst bijgewerkt: 12 november 2022

Sfeervol hotel

Hotel ligt op 5 minuten lopen van de metro. Sfeervol hotel. Vriendelijke personeel. Badkamer kon wat aandacht gebruiken. Kamer is vrij klein , geen zitje.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2022

Hotel in Roomse stijl, hier en daar wat beschadigingen

Goed verblijft gehad tijdens onze Citytrip in Rome. Ligging is prima, rustige omgeving. Alles goed bereikbaar met openbaar vervoer. Kamers zijn gedateerd, maar netjes en schoon. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk, ontbijt buffet uitgebreid en goede kwaliteit Enige minpuntje is dat de drank in het hotel erg prijzig is, hierdoor zijn wij er maar 1x geweest. Wij raden dit hotel zeker aan.

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2022

Prima hotel met uiterst vriendelijk personeel. Bedden wat aan de smalle kant met helaas 2 persoons dekens.

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022

Net hotel met erg vriendelijk personeel.

Net hotel met keurige kamers met alleen iets te kleine badkamer.

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2020

Leuk hotel, veel te kleine kamer

Hotel ligt in een rustige wijk maar wel dicht tegen het centrum aan. Zo loop je in 10 min naar de Spaanse trappen. Verder ligt de metro om de hoek. Wij hadden een te kleine kamer en badkamer. Hoewel we zelf slank zijn konden we met moeite de douchecabine betreden. Het ontbijt was prima.

Laatst bijgewerkt: 3 februari 2020

Prima hotel , kon er parkeren wat in Rome erg lastig is

Laatst bijgewerkt: 29 januari 2020

geweldig hotel. daar heb je echt vakantie!!!

Vriendelijke ontvangst. Mooie kamer en erg schoon.

Laatst bijgewerkt: 24 januari 2020

Schoon, netjes en een beetje oudbollig

Het hotel lag in een leuke wijk met winkeltjes en restaurantjes. Naar het oude centrum was het ongeveer 40 min lopen. Het ontbijt is van goede kwaliteit en je ziet dat ze schoon en netjes zijn. Het mannetje bij de bar was een lieverd en zorgde het ons echt naar de zin te maken. Wat mij opviel was dat het zo ontzettend heet was overal. De kachel stond op 25 graden.