Flaminio Village reviews

0,90

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2019

Gedateerde chalet, maar goed onderhouden camping

De chalet was erg gedateerd en klein. Wij zaten met 5 volwassenen in een chalet voor 6 personen en dit was erg krap. Vanwege de ouderdom van de chalet her en der schimmelvlekken te zien. Vandaar dat wij regelmatig in het algemene badhuis hebben gedoucht. Het terrein van de camping werd goed onderhouden. Het was ongeveer 10 minuten lopen vanuit de chalet naar de receptie/uitgang van het park. Tussen 8 en 12 en 16 en 20 uur reed er een karretje. Helaas niet de hele dag.

Laatst bijgewerkt: 23 juli 2019

Heerlijke plek om tot rust te komen na een dag in Rome.

Het is een overzichtelijke camping met alles erop en eraan. De ligging is ideaal, je bent zo in Rome met de metro.

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2019

prima budget camping, ideale uitvalsbasis voor Rome

Sterk verouderde sobere stacaravan. Prima bedden. Inhoud keukenblok was minimaal. Geen waterkoker en koffiezetapparaat. Koekenpannen versleten. Er stonden wel 4 flesjes water in de koelkast. Toilet oud en een kapotte w.c. bril. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Supermarkt en station op loopafstand.

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2018

Leuk en ristige camping

Leuke camping maar er zijn geen kinder activiteiten. Er is een zwembad en een glijbaan. Verder is er niks te doen. Wifi is zeer langzaam en slecht. Er zijn buiten paar wifi punten waar je redelijk goed breikt hebt. Verder binnen in de bungalows is er geen wifi signaal.

receptie
accomodaties