44 beoordelingen voor Hotel Domus Sessoriana in Rome Lazio

6.7
      8.5
    Judith
    op 06.01.2020:

Bijzonder hotel aan weerszijden van een basiliek.

• Rustige omgeving (woonwijken), geen last van verkeer vlak langs het hotel, er is een 24/7 café aan de overkant voor heerlijke koffie of een late night snack, inrichting (bad)kamer wat gedateerd, maar wel schoon. Behulpzaam personeel. Tramhalte voor de deur.
    • Het ontbijt stelt niets voor, zelfs de koffie niet :). Er is, als je geluk hebt, alleen in de lobby wifi - dat is verder in het hotel niet voorhanden. Jammer genoeg geen restaurant aan het hotel verbonden.
    Riquette
    op 27.11.2019:

Sfeervol hotel

Sfeervol stads hotel. Prima voor stedentrip! Eenvoudige inrichting maar door dat het een verbouwd klooster is veel sfeer. Prima aanrader om te verblijven voor een stedentrip naar Rome

Carmen Olijhoek
    op 09.11.2019:

SUPER HOTEL

Mijn moeder kreeg een hartaanval en ze belde onmiddellijk de ambulance. En toen mijn moeder weer in het hotel terug kwam waren erg bezorg om haar en vroegen hoe het ging enz enz...ik kreeg een zak ontbijt mee toen ik mijn moeder kwam ophalen uit het ziekenhuis. We mochten langer in het hotel blijven wel tegenvergoeding. Maar dat vonden wij niet erg en omdat we toch achteraf niet zo lang bleven hoefde wij de toeristenbelasting niet te betalen. Ons reis hadden we anders voorgesteld maar dankzij het goede hulpen van het personeel maakte dat weer een hoop goed. Wij zullen zeker weer naar Rome gaan en willen dit hotel weer gaan boeken. Het is geen 4 sterren hotel maar ze verdienen voor mij de 5 sterren. Wil je voor een paar dagen maar Rome dan is dit het juiste hotel die je moet hebben! Het ontbijt was eenvoudig maar wel super lekker! Er is gratis thee bij binnenkomst die je kan tappen of fruit die je gewoon mag pakken mocht je trek krijgen na een lange reis. Alle personeel en schoonmakers waren aardig en lief. En maakte onze kamer op na een nacht slapen. Schone handdoeken en de bedden netjes opgemaakt. Een nette hotel.

Andrea
    op 07.11.2019:

Een basic hotel

Het hotel is erg basic.
    Voor een paar nachten is het prima maar verwacht er niet te veel van.
    Onze kamer had een douche waarvan de deur stuk was. Alles zat onder de kalk en de douchekop was lam waardoor hij steeds naar beneden viel.
    Ontbijt was prima.
    De faciliteiten vielen tegen. Er was veel regen geweest de tv en internet het niet deden ( oké kan gebeuren) maar na 2 dagen was dit nog niet opgelost.
    De ligging is goed, in de beurt wat winkeltjes en barretjes en de metro op loopafstand.

Henriët
    op 26.10.2019:

Goed hotel voor redelijke prijs in bijzonder gebouw

Het hotel bevindt zich in een supermooi kerkgebouw en klooster. Voor een verblijf in Rome geeft dat extra sfeer. Kamer is prima, lekkere bedden, goede,warme douche, koelkastje op de kamer. We hadden een heerlijk ontbijt. Erg mooi is het dakterras waar je uitzicht hebt over Rome. Je kunt je eigen eten en drinken hier gebruiken en heerlijk bijkomen van een dag vol nieuwe ervaringen. De kamer zelf heeft geen zitje, maar het dakterras maakt dit helemaal goed.

J
    op 19.10.2019:

ligging t.o.v. het centrum is voldoende maar de kwaliteit van de kamers is onvoldoende

• dicht bij het openbaar vervoer en redelijk gunstig gelegen t.o.v. het centrum
    • kwaliteit ontbijt en kamers onvoldoende, kamers zijn erg eenvoudig, eenvoudige bedden en verzorging laat te wensen over, erg gehorig t.o.v. andere kamers.
    Rydel
    op 04.10.2019:

Prima hotel

Vanuit Termini kan je beter met de metro naar het hotel

Jolanda
    op 11.08.2019:

Prachtig gebouw

Ligging en openbaar vervoer perfect. Bemanning prima. Bedden zeer zeer slecht. Ontbijt summier. Airco fantastisch. Dakterras geweldig.

« 1 2 3 4 5 6
  • Carmen Olijhoek
    op 09.11.2019:

Alle bezienswaardigheden. Dit hebben we wel in een snelle tempo moeten doen met een taxi. Ook dit heeft het hotel voor ons verzorg. En wat ook een aanrader is. Mocht je willen eten en je hebt geen zin om te lopen na een lange bezienswaardigheden dan bellen zij iemand voor je en wordt je gebracht maar een restaurant en word je ook weer terug gebracht. En dit is allemaal gratis dat brengen en halen!

• Henriët
    op 26.10.2019:

Vanaf het hotel ben je snel bij metro station San Giovanni. Met een dagkaart van metro, bus en tram voor €7 per dag, € 12,50 voor 2 dagen een mooi uitgangspunt voor je dagtrips in Rome.

• Jolanda
    op 11.08.2019:

Betere matrassen is echt een must.

• Gea
    op 17.06.2019:

Vreselijke bedden. Misschien een keer vernieuwen.

• A.
    op 16.05.2019:

goede restaurantjes in de kleine steegjes, als je vanaf hotel naar Collosseum wandeld.

« 1 2 3