48 beoordelingen voor Hotel Domus Sessoriana in Rome Lazio

4.5
    Wendy
    op 06.03.2020:

Uniek, maar verouderd

• Unieke locatie, mooi dakterras, door laag seizoen geen probleem om van kamer te wisselen (koelkast, douch en matrassen waren stuk)
    • Oud sanitair, oude bedden, slechte matrassen
    Marielle
    op 21.02.2020:

Mooie locatie, prima ligging, waardeloze bedden en enorm veel lawaai

Kamers aan straatzijde zijn enorm gehorig. Kamers zijn zo gehorig dat je de buurman kunt horen overgeven. Bedden zijn verschrikkelijk hard en oncomfortabel. Prachtig hotel in een mooi gebouw, maar de faciliteiten zijn ondermaats. Je kunt er geen drankje doen of hapje eten en het ontbijt is zeer matig. Personeel is wel heel behulpzaam en vriendelijk.

Kimbeley
    op 20.02.2020:

Prachtig gelegen gastvrij hotel!

Het hotel is een prachtig oud klooster met een mooie bezienswaardigheid en centraal metro stadion op 2 min lopen afstand.

jos
    op 12.02.2020:

strategische ligging, slechts enkele minuten naar Metro, tram lijn 3 stopt 50 meter van de deur.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel................................................................................................................................................................................................

8.5
    Judith
    op 06.01.2020:

Bijzonder hotel aan weerszijden van een basiliek.

• Rustige omgeving (woonwijken), geen last van verkeer vlak langs het hotel, er is een 24/7 café aan de overkant voor heerlijke koffie of een late night snack, inrichting (bad)kamer wat gedateerd, maar wel schoon. Behulpzaam personeel. Tramhalte voor de deur.
    • Het ontbijt stelt niets voor, zelfs de koffie niet :). Er is, als je geluk hebt, alleen in de lobby wifi - dat is verder in het hotel niet voorhanden. Jammer genoeg geen restaurant aan het hotel verbonden.
    Riquette
    op 27.11.2019:

Sfeervol hotel

Sfeervol stads hotel. Prima voor stedentrip! Eenvoudige inrichting maar door dat het een verbouwd klooster is veel sfeer. Prima aanrader om te verblijven voor een stedentrip naar Rome

Carmen Olijhoek
    op 09.11.2019:

SUPER HOTEL

Mijn moeder kreeg een hartaanval en ze belde onmiddellijk de ambulance. En toen mijn moeder weer in het hotel terug kwam waren erg bezorg om haar en vroegen hoe het ging enz enz...ik kreeg een zak ontbijt mee toen ik mijn moeder kwam ophalen uit het ziekenhuis. We mochten langer in het hotel blijven wel tegenvergoeding. Maar dat vonden wij niet erg en omdat we toch achteraf niet zo lang bleven hoefde wij de toeristenbelasting niet te betalen. Ons reis hadden we anders voorgesteld maar dankzij het goede hulpen van het personeel maakte dat weer een hoop goed. Wij zullen zeker weer naar Rome gaan en willen dit hotel weer gaan boeken. Het is geen 4 sterren hotel maar ze verdienen voor mij de 5 sterren. Wil je voor een paar dagen maar Rome dan is dit het juiste hotel die je moet hebben! Het ontbijt was eenvoudig maar wel super lekker! Er is gratis thee bij binnenkomst die je kan tappen of fruit die je gewoon mag pakken mocht je trek krijgen na een lange reis. Alle personeel en schoonmakers waren aardig en lief. En maakte onze kamer op na een nacht slapen. Schone handdoeken en de bedden netjes opgemaakt. Een nette hotel.

Andrea
    op 07.11.2019:

Een basic hotel

Het hotel is erg basic.
    Voor een paar nachten is het prima maar verwacht er niet te veel van.
    Onze kamer had een douche waarvan de deur stuk was. Alles zat onder de kalk en de douchekop was lam waardoor hij steeds naar beneden viel.
    Ontbijt was prima.
    De faciliteiten vielen tegen. Er was veel regen geweest de tv en internet het niet deden ( oké kan gebeuren) maar na 2 dagen was dit nog niet opgelost.
    De ligging is goed, in de beurt wat winkeltjes en barretjes en de metro op loopafstand.

« 1 2 3 4 5 6
  • Marielle
    op 21.02.2020:

Als je niet gesteld bent op je nachtrust is dit een prima hotel.

• Kimbeley
    op 20.02.2020:

Het banketbakkerij tje /bistro recht tegenover het hotel de straat in en gelijk rechts op de hoek is geweldig voor een lekkere zoeternij, maar wij hebben er ook een heerlijk diner gehad

• jos
    op 12.02.2020:

nvt

• Carmen Olijhoek
    op 09.11.2019:

Alle bezienswaardigheden. Dit hebben we wel in een snelle tempo moeten doen met een taxi. Ook dit heeft het hotel voor ons verzorg. En wat ook een aanrader is. Mocht je willen eten en je hebt geen zin om te lopen na een lange bezienswaardigheden dan bellen zij iemand voor je en wordt je gebracht maar een restaurant en word je ook weer terug gebracht. En dit is allemaal gratis dat brengen en halen!

• Henriët
    op 26.10.2019:

Vanaf het hotel ben je snel bij metro station San Giovanni. Met een dagkaart van metro, bus en tram voor €7 per dag, € 12,50 voor 2 dagen een mooi uitgangspunt voor je dagtrips in Rome.

« 1 2 3 4