Dei Borgognoni reviews

Prima ligging en mooi en schoon hotel, heerlijk ontbijt

Prima ligging en mooi en schoon hotel, heerlijk ontbijt

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2024

Stedentrip Rome

Hotel heel goed en personeel heel vriendelijk en gastvrij.

Kennis
Laatst bijgewerkt: 15 januari 2024

Prachtig hotel of een perfecte locatie

Mooi, schoon en net hotel met ontzettende vriendelijke bediening. Je wordt overal mee geholpen en staan open om je tips te geven wat je vooral moet bezichtigen. Top ontbijt!!! Hotel ligt op een steenworp afstand van de Trevi fontein. Het enige minpuntje wat wij vonden is dat de bedden wat aan de harde kant waren maar dat is iets persoonlijks, verder echt zeker een aanrader en mochten we nogmaals Rome gaan bekijken dan gaan wij hier naar terug.

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2023

Het hotel ligt centraal. Schoon de mensen waren vriendelijke en een heerlijk ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2022

Fijn hotel

Het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Hotel was netjes en de kamer schoon. Beddengoed werd bv elke dag verschoond. Ontbijt was ook prima in orde. Let op: Bij binnenkomst moet 50 euro borg worden betaald (creditcard of contant) en bij uitchecken moest nog per persoon 18 euro toeristenbelasting betaald worden.

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2022

Prima hotel met een gunstige ligging in het "oude Rome"

Prima hotel met vriendelijk personeel. Eenvoudig (geen variatie) maar goed ontbijt. Nette kamers met airco. Redelijke wifi. Geen Nederlandse tv kanalen. Geen terras (behoudens een klein terras waar je niet wilt zitten door geluid van airco, ventilatiekanalen). Fantastische ligging midden in het oude centrum van Rome. Alle bezienswaardigheden lopend goed te bereiken, echt super!

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2021

Centraal hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel

Heel centraal in Rome met alles dichtbij. Schone kamers en zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was uitstekend.

Laatst bijgewerkt: 1 november 2018

Mooi hotel goed gsitueerd.

Hotel Dei Borgononi ligt op loop afstand van de Spaanse trappen en de Trevi fontein. Daarnaast zijn er allemaal lekkere restaurantjes om de hoek en kan er volop gewinkeld worden in de buurt. Bij aankomst in het hotel werden wij (echtpaar) vriendelijk ontvangen en konden onze koffers worden opgeslagen. We kwamen vroeg aan, dus voordat de kamer klaar was (wisten wij van te voren). Er werd ons een ruimte geboden om om te kleden, dus alles prima in orde. De kamer was ruim genoeg voor twee met een erg ruime badkamer. Alles zag er schoon en goed onderhouden uit. Het uitzicht vanaf ons raam was uiteraard niet verder dan het overliggende gebouw, aangezien we in hartje centrum zitten. Het buiten terras stelde niet veel voor. Er staan een paar stoelen, maar verder niets. Het ontbijt was erg goed! Iedere tafel krijgt een eigen mand met broodjes en bij het buffet is er volop keuze uit brood beleg, (eigen) gekookt ei, yoghurt, kaas, fruit en natuurlijk drinken, zoals koffie, thee en sapjes. De tafels werden na vertrek direct opgeruimd en opnieuw gedekt, dus je komt iedere keer in een schone eetzaal. Avondeten of een drankje aan de bar hebben wij hier niet gedaan en kan ik ook niets over zeggen. Verder word je kamer 2x per dag schoongemaakt/opgemaakt en worden handdoeken vervangen. Erg prettig! Wij zouden dit hotel een volgende keer weer kiezen.

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2017

De ligging van het hotel is helemaal perfect. Alles is op loopafstand.

Hotel dei Borgognoni bevindt zich op 200 meter van de Trevi fontein en minder dan 5 minuten lopen naar de Spaanse trappen. De locatie is ook nog eens precies in het winkelcentrum. Helemaal perfect!