Corona reviews

5,4

Laatst bijgewerkt: 1 april 2023

Prima hotel op loopafstand van het station en de populaire bezienswaardigheden

Het hotel ligt dichtbij het treinstation en het Colosseum ligt op 20 minuten loopafstand. De kamers zijn eenvoudig, maar prima voor een stedentrip. Wel wat gehorig, maar dit is op te lossen door stil te zijn op de gangen. Het ontbijt is eenvoudig, maar prima. Het personeel is erg vriendelijk en altijd bereid om eventuele vragen te beantwoorden.

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Prima ligging

Prima hotel met een perfecte ligging om lopend Rome te bekijken.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2022

Perfect voor stedentrip

Klein centraal gelegen hotel, vriendelijk personeel!

Laatst bijgewerkt: 19 april 2022

Prima hotel voor een paar nachten

Eenvoudig hotel op goede locatie gelegen nabij leuke eetgelegenheden en bezienswaardigheden. Vriendelijk personeel. Bedden zijn prima, kamers wel gehorig, maar is goed te doen voor een paar nachten.

Laatst bijgewerkt: 10 januari 2022

Vriendelijk personeel, gedateerd hotel.

Bedden met springveren, lakens met stoffige dekens. Douche oke. Wij hadden een kamer met een zeer ruim balkon. Ontbijt is zeer simpel. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Taxi naar luchthaven Flimicino is 50 euro. Maar hotel zit ook dicht bij een metrostation. Goede logging voor bezoeken van de stad!

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2019

Slecht hotel

Ontbijt was slecht om half 9 komen wij beneden en er waren geen broodjes meer geen gekookte eieren kun je als nog ergens gaan onbijten hadden we wel geboekt maar het was er niet zeer slecht

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2018

Schoon. Goed personeel. ontbijt prima.

Mooi in de buurt van alle bezienswaardigheden. Alles op loopafstand. Vaticaanstad prima te doen met de bus. Naast het hotel prima trattoria met fantastisch eten tegen billijke prijs.

Balkon