Contilia reviews

3,7
6,1

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Erg gehorig, slecht ontbijt

Wij hadden kamer 515. Deze kamer zat vlak bij de lift en daardoor hoorde we heel veel geloop/gepraat op de gang. De kamer is erg klein, waardoor de deur van de kamer ongeveer op 1,5 meter van het bed is. Daarnaast stonk de kamer ontzettend naar riool. Kamer was niet fris en het ontbijt was ook slecht. Enige pluspunt was het aardige personeel en de locatie. Verder zouden wij een volgende keer toch wat meer betalen voor een wat comfortabeler hotel.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Хороше розташування

Готель хороший, персонал привітний, зручне розташування, смачний сніданок. Єдиний мінус - в кімнаті відсутня шумоізоляція, дуже сильно чути роботу ліфту, спати майже не можливо.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2023

Basic hotel, niets bijzonders

Prima plek om te overnachten. Kleine kamer (2,5 x 4 m) met een krappe badkamer. Goede bedden, dat wel. Airco werkte niet. Ontbijt is vooral heel veel zoetigheid, maar okay. Eigenlijk alles wat je nodig hebt, want wie gaat er nu in zijn hotel zitten als 'ie in Rome is? Toeristenbelasting kon alleen cash worden afgerekend (4 eu pppn). Vond ik wat vaag.

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2023

Verblijf Contilia.

Heel gehorig.wij werden s'morgens in alle vroegte opgehaald, tijdens het wachten in de hal was er geen eens een kopje koffie of broodje te krijgen .

Laatst bijgewerkt: 1 april 2023

Prima stadshotel

Gunstig gelegen bij Termini station en gehele binnenstad van Rome op wandelafstand.

Laatst bijgewerkt: 31 maart 2023

Goed hotel en vriendelijk.personeel

Goed hotel vriendelijk hotel. Alleen jammer dat het ontbijt vanalles zo zoet is. Maar ze lopen hun benen onder hun lijf vandaan. Dat vind ik belangrijker

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2023

Goede locatie

Wij zijn 5 dagen In Rome geweest, bij aankomst in onze hotel kamer hing er in de kamer een enorme riool lucht. Die helaas ook 5 dagen lang aanwezig is geweest. De kamer en badkamer zoals ons beloofd is op de foto's is zeker niet wat we hebben gekregen. De badkamer was heel klein, schimmel en lekkage in de plafondplaten. Uit de tegels liepen mieren en schoon was het zeker niet. Ditzelfde geldt voor de kamer. De eerste nacht voelde we meteen dat de veringen van het matras door het matras kwamen. Savonds toen ik mijn deken aan de achterkant los wilde trekken zag ik het matras en had ik even een lichtelijk inzinking. Allemaal bruine vlekken, schimmel, verspochting en haren van andere mensen waren er op te vinden. Aangezien het laat was hebben wij hier niets meer over gezegd. Na een hele slecht nacht ivm pijnlijke matras. De volgende avond toch met enige zenuwachtigheid aangegeven dat de hygiëne van de kamer heel slecht was, er een riool lucht hing en het matras echt heel vies was. Als antwoord kregen we dat we het matras dan moesten omdraaien. Hier gingen wij niet mee akkoord. Ze konden ons die avond niet helpen want volgens hun te weinig personeel en geen sleutels van de kamers.... Had heel erg het gevoel dat we belachelijk gemaakt werden. Ze zeiden de volgende ochtend gaan we het regelen. Hiervoor heb ik contact gehad met prijsvrij, zei zeiden dat ik het eerst met het hotel moesten bespreken. Mocht dit niet lukken terug bellen. Maar doordat ons steeds beloofd werd dat het ging gebeuren niet terug gebeld. De Volgende ochtend wederom niks gebeurd. Savond kwamen we terug in het hotel en zei de vrouw achter de balie dat ze het veranderd hadden. Bij aankomst op de kamer was dat niet het geval. Zelfde haren nog aanwezig en ik had er een handdoek extra onder gelegd voor de hygiëne. Dit lag er ook nog. Naast dat we een vieze wollen deken hadden die muf rook. Inmiddels waren we er wel een beetje klaar mee en hoefde we nog maar 2 nachten. Toen we na het eten terug kwamen vroeg ze is het bed oké. Uitgelegd dat er niks veranderd was beloofde ze ons dat zij er de volgende ochtend zou zijn om er op toe te zien dat het geregeld zou worden. Toen we onze laatste dag terug kwamen was inderdaad het matras vervangen. Beetje jammer dat we onze laatste nacht in gingen. Wel vonden ze het nodig om ons maar 1 handdoek te geven waarschijnlijk omdat ik die andere had gebruikt voor het vieze matras. Deze laatste vrouw heeft ons serieus genomen maar heb er absoluut geen fijne ervaring gehad. Ontbijt is ook slecht, rotte plekken op het fruit etc. En we uiteindelijk op een kamer hebben gezeten met vieze riool lucht waar niks aan gedaan is. Het is jammer dat je 4 nachten slecht slaapt want je bent toch veel aan het doen op zo'n dag. Ik heb het verder laten rusten maar hoop dat dit helpt voor andere mensen en die niet tegen hetzelfde gaan aanlopen.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2023

Centraal gelegen en schoon!

Vlak naast het station waar de metro en trein vertrekt. Op loopafstand van het centrum en horeca. Schoon hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt is heel slecht.

Laatst bijgewerkt: 20 december 2022

Klein, leuk, karakteristiek hotel

Vriendelijk personeel, prima ontbijt, simpele, maar goede kamer. Zeker een aanrader ligt centraal

In het hotel