“ Wij zijn 5 dagen In Rome geweest, bij aankomst in onze hotel kamer hing er in de kamer een enorme riool lucht. Die helaas ook 5 dagen lang aanwezig is geweest.
De kamer en badkamer zoals ons beloofd is op de foto's is zeker niet wat we hebben gekregen.
De badkamer was heel klein, schimmel en lekkage in de plafondplaten. Uit de tegels liepen mieren en schoon was het zeker niet.
Ditzelfde geldt voor de kamer. De eerste nacht voelde we meteen dat de veringen van het matras door het matras kwamen. Savonds toen ik mijn deken aan de achterkant los wilde trekken zag ik het matras en had ik even een lichtelijk inzinking. Allemaal bruine vlekken, schimmel, verspochting en haren van andere mensen waren er op te vinden.
Aangezien het laat was hebben wij hier niets meer over gezegd. Na een hele slecht nacht ivm pijnlijke matras. De volgende avond toch met enige zenuwachtigheid aangegeven dat de hygiëne van de kamer heel slecht was, er een riool lucht hing en het matras echt heel vies was. Als antwoord kregen we dat we het matras dan moesten omdraaien. Hier gingen wij niet mee akkoord. Ze konden ons die avond niet helpen want volgens hun te weinig personeel en geen sleutels van de kamers.... Had heel erg het gevoel dat we belachelijk gemaakt werden. Ze zeiden de volgende ochtend gaan we het regelen. Hiervoor heb ik contact gehad met prijsvrij, zei zeiden dat ik het eerst met het hotel moesten bespreken. Mocht dit niet lukken terug bellen. Maar doordat ons steeds beloofd werd dat het ging gebeuren niet terug gebeld. De Volgende ochtend wederom niks gebeurd. Savond kwamen we terug in het hotel en zei de vrouw achter de balie dat ze het veranderd hadden.
Bij aankomst op de kamer was dat niet het geval. Zelfde haren nog aanwezig en ik had er een handdoek extra onder gelegd voor de hygiëne. Dit lag er ook nog. Naast dat we een vieze wollen deken hadden die muf rook.
Inmiddels waren we er wel een beetje klaar mee en hoefde we nog maar 2 nachten. Toen we na het eten terug kwamen vroeg ze is het bed oké. Uitgelegd dat er niks veranderd was beloofde ze ons dat zij er de volgende ochtend zou zijn om er op toe te zien dat het geregeld zou worden. Toen we onze laatste dag terug kwamen was inderdaad het matras vervangen. Beetje jammer dat we onze laatste nacht in gingen. Wel vonden ze het nodig om ons maar 1 handdoek te geven waarschijnlijk omdat ik die andere had gebruikt voor het vieze matras.
Deze laatste vrouw heeft ons serieus genomen maar heb er absoluut geen fijne ervaring gehad. Ontbijt is ook slecht, rotte plekken op het fruit etc.
En we uiteindelijk op een kamer hebben gezeten met vieze riool lucht waar niks aan gedaan is. Het is jammer dat je 4 nachten slecht slaapt want je bent toch veel aan het doen op zo'n dag.
Ik heb het verder laten rusten maar hoop dat dit helpt voor andere mensen en die niet tegen hetzelfde gaan aanlopen. “