Wij zijn 5 dagen In Rome geweest, bij aankomst in onze hotel kamer hing er in de kamer een enorme riool lucht. Die helaas ook 5 dagen lang aanwezig is geweest.
De kamer en badkamer zoals ons beloofd is op de foto's is zeker niet wat we hebben gekregen.
De badkamer was heel klein, schimmel en lekkage in de plafondplaten. Uit de tegels liepen mieren en schoon was het zeker niet.
Ditzelfde geldt voor de kamer. De eerste nacht voelde we meteen dat de veringen van het matras door het matras kwamen. Savonds toen ik mijn deken aan de achterkant los wilde trekken zag ik het matras en had ik even een lichtelijk inzinking. Allemaal bruine vlekken, schimmel, verspochting en haren van andere mensen waren er op te vinden.
Aangezien het laat was hebben wij hier niets meer over gezegd. Na een hele slecht nacht ivm pijnlijke matras. De volgende avond toch met enige zenuwachtigheid aangegeven dat de hygiëne van de kamer heel slecht was, er een riool lucht hing en het matras echt heel vies was. Als antwoord kregen we dat we het matras dan moesten omdraaien. Hier gingen wij niet mee akkoord. Ze konden ons die avond niet helpen want volgens hun te weinig personeel en geen sleutels van de kamers.... Had heel erg het gevoel dat we belachelijk gemaakt werden. Ze zeiden de volgende ochtend gaan we het regelen. Hiervoor heb ik contact gehad met prijsvrij, zei zeiden dat ik het eerst met het hotel moesten bespreken. Mocht dit niet lukken terug bellen. Maar doordat ons steeds beloofd werd dat het ging gebeuren niet terug gebeld. De Volgende ochtend wederom niks gebeurd. Savond kwamen we terug in het hotel en zei de vrouw achter de balie dat ze het veranderd hadden.
Bij aankomst op de kamer was dat niet het geval. Zelfde haren nog aanwezig en ik had er een handdoek extra onder gelegd voor de hygiëne. Dit lag er ook nog. Naast dat we een vieze wollen deken hadden die muf rook.
Inmiddels waren we er wel een beetje klaar mee en hoefde we nog maar 2 nachten. Toen we na het eten terug kwamen vroeg ze is het bed oké. Uitgelegd dat er niks veranderd was beloofde ze ons dat zij er de volgende ochtend zou zijn om er op toe te zien dat het geregeld zou worden. Toen we onze laatste dag terug kwamen was inderdaad het matras vervangen. Beetje jammer dat we onze laatste nacht in gingen. Wel vonden ze het nodig om ons maar 1 handdoek te geven waarschijnlijk omdat ik die andere had gebruikt voor het vieze matras.
Deze laatste vrouw heeft ons serieus genomen maar heb er absoluut geen fijne ervaring gehad. Ontbijt is ook slecht, rotte plekken op het fruit etc.
En we uiteindelijk op een kamer hebben gezeten met vieze riool lucht waar niks aan gedaan is. Het is jammer dat je 4 nachten slecht slaapt want je bent toch veel aan het doen op zo'n dag.
Ik heb het verder laten rusten maar hoop dat dit helpt voor andere mensen en die niet tegen hetzelfde gaan aanlopen.
Vlak naast het station waar de metro en trein vertrekt.
Op loopafstand van het centrum en horeca. Schoon hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt is heel slecht.
Vriendelijk personeel, prima ontbijt, simpele, maar goede kamer. Zeker een aanrader ligt centraal
Lees meerZeer vriendelijk personeel. Centraal, 5 minuten afstand van Centraal treinstation en Metro. Zeer schoon. Goed ontbijt.
Lees meerLocatie is top, kamers klein en slechte bedden. Verder niet bepaald geluidsdichte kamers. Ontbijt is goed geregeld en lekker. Al met al prima voor een paar dagen.
Lees meerDe ligging is perfect! Goede restaurants in de omgeving.
Lees meerHotel lag wel centraal vlakbij Metro Termini. Ontbijtruimte prima. Kamers vielen erg tegen. We kregen niet de kamer met 2 dubbele twin bedden zoals op de foto's afgebeeld. We kregen een kleine verouderde kamer met 2 kleine bedden die keihard lagen zonder dekbed maar met vieze stoffen deken volgens mij met spermavlekken erop, heel vies en daaroverheen lag een laken. Ook de handdoeken waren met gaten, een soort theedoek en niet geheel schoon. De badkamer stonk, het douchegordijn was niet erg fris en een zeer verouderde doucheruimte. De kast viel bijna uit elkaar en de minibar stond niet aan en stonden 3 flesjes in. Toen ik bij de receptie zei dat dit niet het 2 x double twinbed was zoals beloofd op reispapier op de foto's zeiden ze dat ik wel een luxere kamer kon krijgen met een breder bed maar dan even €85 per nacht moest bijbetalen.
Lees meer
Max (°C)
Min (°C)
|
Sunday
26-3
Bewolkt
![]() |
Monday
27-3
Hagel
![]() |
Tuesday
28-3
Bewolkt
![]() |
Wednesday
29-3
Bewolkt
![]() |
Thursday
30-3
Bewolkt
![]() |
Friday
31-3
Bewolkt
![]() |
Saturday
1-4
Regenbui
![]() |
Op deze pagina vind je informatie over Hotel Contilia in Rome, Lazio.
Vakantiepanel.nl heeft 102 vakantie beoordelingen Contilia.
Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Contilia vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Contilia scoort:
Behalve de vakantiebeoordelingen Contilia vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Contilia en het actuele weer Rome. Bekijk hier ook andere Hotels Rome of Hotels Lazio. Op de pagina van Rome vind je vakantiebeoordelingen Rome en andere informatie over deze bestemming.
Wil jij een vakantie beoordeling Contilia achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Contilia!
Bijna alles is lopend te doen indien je goed ter been bent. Metro kaartje kost € 2 p.p. en is 1,5 uur geldig.
Ik heb €250,- extra bijbetaald om een kamer te krijgen die ruim genoeg was en met goede airco. Personeel krijgt van mij een 10. Geboekte kamer een 2.
Hotel Contilia is omgeven door veel betaalbare restaurantjes. 'S avonds erg aantrekkelijk door de verlichte terrassen. Laat je meenemen in de wereld van de Italiaanse keuken die absoluut meer biedt dan alleen haar geweldige pasta's. La mensa di Bacco naast het hotel is een aanrader.
Je kunt eenvoudig je favoriete accommodaties en bestemmingen bewaren. Interessante accommodatie of bestemming gevonden? Klik dan op bewaren. Vanuit je persoonlijke pagina kun je ze dan één voor één bekijken.