Black reviews

1,6

Laatst bijgewerkt: 6 september 2022

Goed hotel

Goed hotel alleen wat ver van het centrum en jammer dat er een badmuts in het zwembad verplicht is.

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2022

Net hotel, niet heel goed onderhouden. Sauna en fitness zijn zo te zien al een tijdje buiten gebruik. Zwembad was netjes en heel fijn. Goede bedden, netjes, prima ontbijt. Ligging was het minste punt. Met name als je 's avonds uit Rome terugkomt moet je een heel vervelend donker stuk lopen om bij het hotel te komen. Amper tot geen straatverlichting, geen veilig gevoel.

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2019

Foto's gaven de indruk van een nieuwer hotel

Kamer redelijk maar wat verouderd. Helaas geen mogelijkheid tot aparte bedden

Laatst bijgewerkt: 11 september 2019

Simpel, afgelegen en niet klantvriendelijk

- het zwembad was net 1 dag voordat wij kwamen gesloten - personeel was niet erg vriendelijk - het ontbijt was elke dag hetzelfde - bedden werden wel elke ochtend verschoond en kregen nieuwe handdoeken - bed sliep oké - douche was niet helemaal netjes, maar prima voor een weekend - koelkast deed het niet - Ligt erg afgelegen

Laatst bijgewerkt: 18 januari 2019

Net hotel

Hotel ligt te ver weg van metro en trein. Je moet eerst met een bus dan met de metro om in het centrum te komen. Circa 45 minuten. De ligging qua airport is ook niet gunstig, 60€ voor een taxi.

Laatst bijgewerkt: 19 december 2018

Netjes; grote kamer; vriendelijk personeel.

Kamer is standaard met een goed en groot 2 tweepersoonsbed. Badkamer met bad en lekkere douche, ontbijt is prima.

Laatst bijgewerkt: 13 december 2018

Aardig middenklasse hotel

Entree is geweldig. Kamer is voldoende echter het ziet er een beetje shabby uit: gordijnen kapot en beddengoed: een dun dekbed en een te klein omslagdekentje?We hebben na de eerste nacht een extra dekbed gevraagd maar kregen er maar 1.... x

Laatst bijgewerkt: 12 december 2018

Prima hotel met vriendelijke mensen

Prima hotel met vriendelijke mensen en een lekker ontbijt. De ligging is een beetje ongelukkig. Vanaf het vliegveld Ciampino is het met de bus, de metro en bus 246 bereikbaar. De bussen lopen soms op schema.

Laatst bijgewerkt: 6 september 2018

Back in Black

Goed hotel maar ver weg van de hoofdstraat. Toen we met de bus aankwamen wisten we niet goed hoe we bij het hotel moesten komen. Het was best een stuk lopen. Over het ontbijt zijn we tevreden, genoeg keuze en elke dag weer vriendelijk personeel. De kamer was vrij klein met een heel laag schuin dak waardoor het best moeilijk was om van één kant in bed te stappen. De kamer werd elke dag opgemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Echter er mocht tussentijds wel een keer gestofzuigd worden.