Villafranca reviews

6,1

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2022

Een prima hotel met een goede ligging vlakbij de metro

We hebben een prima verblijf gehad, het ontbijt was goed o.a. scrambled eggs , broodjes, croissantjes,vers fruit etc. De matrassen zijn hard maar wel te doen voor een paar dagen. Dat is het enige minpunt. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 4 juni 2022

Kamers en ontbijt zeker geen 4 sterren

Prima airconditioning. Keiharde matrassen, na de eerste nacht gewoon pijn door de matrassen. Dat is opgelost door ons een topper te geven. Personeel is erg vriendelijk. Badkamer gedateerd je kon de douchekop niet verzetten dus bukken om haar te wassen. Ontbijt was zeker geen 4 sterren, droge broodjes en smakeloos roerei. Gekookte eieren maar een enkele keer aanwezig en amper beleg keuze. Wel veel zoetigheden. Hotel is beneden mooi gemoderniseerd.

Laatst bijgewerkt: 21 mei 2022

Goed hotel om rome te verkennen

Goed degelijk hotel met vriendelijk personeel Ontbijt was goed geregeld .

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2020

fijn hotelletje voor stedentrip Rome

Heel goed naar ons zin gehad in dit hotel. Alle te bezoeken cultuur in Rome is in principe per voet te bereiken. Wij hebben te voet en per taxi diversen cultuur bezocht. Taxi prijzen vond ik wel meevallen.

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2019

Klein stadshotel

ligging is goed: 250 meter van metro en 1km van station termini, niet teveel luxe verwachten.

Laatst bijgewerkt: 21 november 2018

netjes maar geen 4 sterren

Goede ligging in Het centrum van rome nabij het trein station.. Hotel zonder franje.. Geen 4 sterren maar eerder 3