Smooth Rome West reviews

3,6
5,6
6,1

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2022

Prima hotel, personeel verschillend van vriendelijk tot onverschillig.

We hebben genoten van Rome. Drukke stad met veel bezienswaardigheden. Wel erg veel rommel op straat, erg jammer. Ons hotel had een goede ligging tot de metro. Klein stukje wandelen maar dat vonden wij niet erg. Kamer was netjes en schoon, personeel wisselend. De één vriendelijk de andere nors.

Laatst bijgewerkt: 22 mei 2022

Redelijk nieuw, schoon, vriendelijk personeel.

Ver weg van centrum (bus, metro,bus). Hotel ligt aan een hele drukke straat met super veel verkeer. Op terras bij kamer kon je niet op blote voeten lopen vanwege kleine rode spinnetjes. Ontbijt redelijk tot goed. Soms geen plek omdat er niet op tijd opgeruimd werd. Restaurant avondeten in hotel elke dag gesloten. Verder wel goed. Telefoon op kamer stuk.

Laatst bijgewerkt: 11 mei 2022

Simpel hotel heeft wat onderhoud nodig

Restaurante heeft te weinig keuzes in voedsel De kamers hebben onderhoud nodig Slechte kamer onderhoud/vloer niet schoon

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

Niet tevreden ..!

Harde kussen in bed, badkuip zonder afsluit deksel, douch en toilet raam met zeer dunne witte stof als gordijn, van buiten af alles te zien. Ontbijt was elke dag dezelfde en niet lekker ook. Bij het uitchecken € 6,00 per dag per persoon extra servicekosten betaald.

Laatst bijgewerkt: 31 maart 2022

Schoon, goed ontbijt met heerlijke achtergondmuziek, matras te keihard en vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2019

Geen 4 ster waard

Naam is tegenwoordig Smith Hotel Rome West. Vriendelijk personeel. Wij vonden het geen 4 ster waard. Ontbijt viel erg tegen en best wel kleine kamers. Ver van bezienswaardigheden en openbaar vervoer is een drama. Het stinkt op veel plekken in Rome, door afval problemen . Hadden we niet verwacht van een wereldstad. Vaticaanstad is erg mooi en schoon.

Laatst bijgewerkt: 7 september 2017

prima hotel, keurige bediening en nette kamers

Prima hotel, het heet overigens nu Smooth Hotel Rome West. Wel afgelegen van het centrum. Een buskaart of een taxi is verstandig.