Atlante Star reviews

5,7

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2022

Mooie ligging, verder erg matig

Ontbijt bestaat uit een paar croissants met pudding en alleen zoet beleg. Geen kaas, geen ei, geen vleeswaren. Kaas kost 6 euro voor twee strookjes, een schepje cottage en schepje geitenkaas. Je krijgt geen bord, maar wel een servetje. Omelet kan besteld worden voor 8 euro extra. Sinaasappelsap is aanmaaklimonade, verse jus kost 6 euro. Kamers erg klein, maar wel een ligbad. Uitzicht vanaf dakterras is magnifiek! En dat is dan ook het enige. Het ligt vlakbij vaticaanstad. Bij uitchecken moesten we nog 6 euro per persoon per nacht bijbetalen wegens toeristenbelasting.

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2019

Mooie en goede ligging in centrum

Klant vriendelijk lekker ontbijt hygiënisch en mooie ligging ik ben zeer tevreden

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2018

Redelijke locatie, vieze/kleine/gedateerde kamers

We kwamen aan en kregen in eerste instantie een erg kleine kamer, die ook erg vies was. Bloedvlekken in het gordijn en in bed. Ook de badkamer zat vol met kalkaanslag en schimmel. We zijn toen terug gegaan naar de receptie en hebben gevraagd of we een andere kamer konden krijgen dit was geen probleem en we mochten zelfs kiezen uit een aantal beschikbare kamer. Na een paar kamers bekeken te hebben, kwamen we tot de conclusie dat geen een kamer echt schoon was, dus uiteindelijk maar voor de kamer gegaan die alleen vlekken in het gordijn had. Al met al viel het hotel erg tegen en wijken de foto's op de site van het hotel, erg af van de werkelijkheid.