hu I Pini village reviews

5,7
5,3

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2022

Een enorme teleurstelling! Een compleet uitgewoonde caravan met poepluiers in de tuin

De caravan waarin wij zaten was compleet uitgewoond: - de bank was helemaal versleten, het nepleer bladderde gigantisch af, we moesten continu snippers vegen; - de onderste trede van het trapje naar de veranda mistte; - het frontje van de plank boven ons bed mistte, staken om de cm spijkers uit; - wij keken uit op een soort vuilnisbelt, achter onze caravan lagen allemaal vieze poepluiers!! - er was een zeer minimale huisraad. Geen schaar en geen normale glazen om bijv. wijntje of biertje te drinken. Deze hebben we maar zelf gekocht in de lokale supermarkt; - de caravan stond niet stabiel. Als een van ons zich omdraaide in bed wankelde de hele caravan; - we stonden in een uithoek boven op de berg, keken uit op de achterkant van een andere caravan. Geen veldjes of zo voor de kinderen om te kunnen spelen waardoor contact met andere vakantiegangers niet/nauwelijks tot stand kwam. Faciliteiten waren ook niet om over naar huis te schrijven - stroom viel meermalen uit - tijdens het douchen soms wel 4 keer koud water en op een dag hadden we zelfs een aantal keer helemaal geen water - ons jongste kind is de eerste middag ziek geworden, ruim anderhalve week ziek geweest (buikgriep)! De dag erna was het zwembad gesloten, toeval? - geen wifi - in de directe omgeving is niks te beleven. Je moet minimaal 45 min rijden voor wat leuks. - krappe wegen op het park, vol met auto’s aan soms beide kanten, niet fijn om kinderen alleen te laten lopen Het Animatieteam was wel superenthousiast, dat moet ook gezegd worden! Zeer actief, wel veel in het Italiaans, dus behalve de minidisco was t niet te volgen voor onze kinderen.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2022

Klein, gemoedelijk, vriendelijk, verouderd

Prima camping voor jonge kinderen, wel verouderd. Het zwembad is fijn en de voornaamste activiteit op de camping.

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2022

Prima park

Prima park, beetje afgelegen maar je bent zo in Rome. Zwembad is prima, qua aantal mensen misschien te klein. Personeel aardig maar muziek vaak te hard bij het zwembad en vaak zijn er dingen op, eten en drinken zeg maar. Onze chalet mankeerde nogal wat aan helaas maar dat wat direct kon worden opgelost werd opgelost. Prima camping voor wat je betaald .

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2022

als je met de auto bent, prima.

Shuttle bus is er niet, er is nauwelijks iets te halen in het winkeltje. Excursies kun je er niet boeken, hoewel het wel op de site vermeld staat. Receptie is niet bereikbaar. Er staan slechts 2 fietsen die je kunt huren.

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2019

I Pini is een geweldig park wanneer je reist met kleine kinderen

Er is echt van alles te doen op dit park, een mooi zwembad, veel animatie voor kinderen (ook Nederlands), restaurant met lekker eten. En het is een goed uitgangspunt voor uitstapjes in de buurt.

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2019

Gewoonweg geweldig

Wij zijn met 2 kinderen van 3 en 6 jaar geweest en het was gewoonweg super, het personeel die er alles aan doet om het je naar de zin te maken, het animatie team die de hele dag bezig zijn om iedereen te vermaken en dan natuurlijk het zwembad. Het zwembad met de glijbaan is echt gaaf, gemaakt van zacht plastic met noppen, waardoor je niet uit kan glijden en kinderen zich geen pijn kunnen doen. Het diepere zwembad is niet groot, maar voldoet met kleine kinderen. De bungalow die wij hadden voldeed aan wat je nodig hebt en vooral de airco maakte het helemaal af, want het is heerlijk slapen met die warmte buiten en lekker koel binnen. Voor ons komt er zeker volgend jaar nog een keer dat wij naar dit park terug gaan.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2019

schoon en goedrestaurant

de pendelbus die zou rijden was niet beschikbaar je werd gebracht naar het busstation en daar moest je het verder uitzoeken hoe je naar Rome gaat en hoe je weer terug komt.

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2018

Prima camping, met name voor jonge kinderen

Animatie en zwembad perfect, ligging dichtbij Rome, goede prijs kwaliteit verhouding, nabije omgeving camping minder interessant

Minidisco
Prachtige nieuwe en luxe stacaravan van Estivo Travel
Minidisco
Dansen met t animatieteam in het ondiepe zwembad
Het diepe zwembadje