hu Altomincio Village reviews

Hr. O. Keersemaker
Laatst bijgewerkt: 27 september 2023

Mooie 9 dagen

Een echte familie park wij waren met 4 volwassen en laatste 3 a 4 merkte je dat park bijna dicht ging bars gingen eerder dicht of helemaal niet meer open over de contactpersonen van het huisje alleen maar goede waardering als er wat met huisje wad werd het gelijk opgelost

Hr. P. de Vos
Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2023

Fam de Vos

Echt een waar kinderparadijs. Zachte bodem in de zwembaden met goede grip. Vriendelijke en behulpzaam personeel. In bijna elk straatje een speeltoestel. En elke accommodatie heeft een eigen barbecue.

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2022

Mooie en fijne kindvriendelijke camping

Hele mooie camping, kindvriendelijk en veel faciliteiten. Grote camping, dus wel best druk en wat chaotisch rondom het zwembad vooral. Eten en drinken prima. Veel en afwisselende animatie voor alle leeftijden. Geen auto’s op het park is ook prettig!

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2022

Mega mooie vakantie gehad hele mooie camping . Alleen het brood in de supermarkt vonden wij niet zo lekker erg weinig keus .

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2022

Fijn vakantie verblijf

Fijn park voor een leuke vakantie. Voor de kinderen genoeg te doen,skelteren,klimactiviteiten en 2 geweldige zwembaden. Genoeg faciliteiten en voor ieder wat wils. Afstand van ons huisje naar het 'hart' vd camping was wat verder weg..maar wij hadden een auto en er is mogelijk om met het treintje te gaan. Wandelen kan ook maar is met kleine kids wel wat ver. Verder prima genoten!

Laatst bijgewerkt: 13 september 2019

Veel te groot moeilijk berijkbaar

De caravan was kleiner dan geboekt omdat ze het terras mee tellen 10 keer op en neer moeten lopen met de bagage veel te weinig bergruimte de pad naar boven levens gevaarlijk en niet kind vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2019

Prima camping

De stacaravans staan erg dicht op elkaar, maar het voordeel is dat hierdoor geen auto's bij de stacaravans kunnen staan waardoor de camping helemaal autovrij is. Er is veel schaduw bij de stacaravans doordat ze tussen de bomen staan. De parkeerplaats kan beter. Deze is onverhard en er was vaak te weinig plek om te parkeren. De zwembaden zijn prachtig en ook het horeca plein en de supermarkt op de camping zijn uitstekend.

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2019

Enorm kindvriendlijke camping voor veel plezier!

Enorm kindvriendlijke camping voor veel plezier! Restaurant erg goed. Veel zwemplezier, weinig gedoe met een zonnebedje te vinden (juni). Prima stacaravan (compact), matras kon beter (erg hard). Maar dat vind ieder voor zich lekker of niet.

Laatst bijgewerkt: 6 september 2018

Leuke camping

Mooie camping, leuk e sfeer. Mooie zwembaden. Dus veel plezier voor jong en oud.

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2018

Ideale camping voor jong en oud.

Wat voor ons ideaal is, is dat je dag en nacht kunt gaan en staan waar je wil. Wij gaan er graag op uit en op Altomincio hoef je geen rekening te houden met een avondklok. Je kunt net zo laat(of vroeg) terug komen als je wil.