25 beoordelingen voor Hotel Antico Monastero in Toscolano Maderno Gardameer

6.8
    6.9
    Wilhelm
    op 25.09.2013:

Prachtig terrein. Met Cypressen, Olijfbomen. goede kampwinkel. Ruim Mobilhome met terras.

Geachte reisbureau

Hoe waarderen we 1. onze recente vakantie met dit reisbureau, 2. Toscolano-Maderno, 3. de ligging, 4. de service, 5. de prijs-kwaliteitverhouding.
    1. We kijken tevreden en voldaan terug op ons verblijf van 12 tot 21 sept 2013 op Camping Antico Monastero in Toscolano. Maar niet op het overnachtingshotel in München 11-12 sept, dat voor één nacht in hun ondergrondse parkeergarage onze Toyota-Yaris aansloeg voor 8 euro parkeergeld bovenop onze 130 euro kostende slaapkamer.

2. De campings en hotels te Toscolano-Maderno beslaan een mooi, vlak, driehoekig schiereiland tegen de westelijke berghelling langs het Gardameer. Maderno is een toeristisch boulevardplaatsje. Toscolano een saaie industriestad, met wel een interessant industriemuseum in een voormalige, beroemde papierfabriek in de achterliggende bergvallei langs de rivier Toscolano.

3. Onze camping is een prachtige voormalige kloostertuin met veel bomen waaronder cypressen en olijfbomen. Met schitterend geleden openlucht-zwembaden waaronder een kinderbadje. Met een achteruitgang naar het kiezelstrand en een wandel/fiets-promenade pal langs de meeroever. Het aangrenzende schitterende hotel heeft een magnifieke u-vormige openlucht-eetzaal langs het openlucht-zwembad.

4. De service: de receptie gaf op onze vragen beknopte, heldere antwoorden. Het menu van het hotel was heerlijk en redelijk goedkoop: 12-euro voor een driegangenmenu.

5. Prijs/kwaliteit? We zijn tevreden en gaan er niet achteraf aan rekenen.

6. Ik heb nog wel een vraag aan het reisbureau agentschap in Toscolano: kan hij ons helpen aan de website/het e-mail adres van de damesmantels-marktkoopman op de donderdagochtendmarkt in Toscolano? De marktkramen stonden in een langgerekt ‘lint’ langs een verkeersluwe straat. In het midden stond de jassenkraam en hij had o.a. een effen, hemelsblauwe wintermantel voor 90 euro, die eerder een adviesprijs van circa 250 had.
    Detail: een mooie dikke stof met als halsopening een diepe décolleté. Maar wij moesten eerst naar een pinautomaat, doch toen we ’s middags terugkwamen was de markt afgelopen… Hopelijk kunnen we via internet alsnog de koopman benaderen !!

Albert
    op 08.07.2013:

mooie ligging, prettig verblijf

Bij het betrekken van de stacaravan bleken de huishoudelijke attributen niet in orde. Geen fluitketel, geen flessenopener. Geen klachten over de properheid van de caravan. De stalling van de auto moet beter.

Marc
    op 12.08.2012:

middag buffet is lekker, heb je daar geen zin in... een pizza kost 6 euro (steenoven)

bij het avond eten gaan ze er van uit dat je ook drinkt en krijg je water en een halve ltr wijn, bier cola gratis.scheelt toch weer in de kosten.

Diana van Gelder
    op 09.08.2010:

gemoedelijke camping met veel repeaters

Leuke kleinschalige camping, waar ook veel vaste Italiaanse gasten komen. Ideale ligging aan een klein kiezelstrandje. Hier vind je ook een klein restaurantje. Op de camping bevindt zich ook een hotel/appt.complex. De campinggasten kunnen hier ook eten en zwemmen.

Yvonne
    op 27.08.2012:

Familie camping

Voor ons als niet-campeerders was het schrikken hoe dicht de Mobile Homes op elkaar stonden.
    Keurige camping etiquette: 's ochtends heel rustig.

G.J
    op 21.08.2012:

stefan
    op 01.08.2012:

weinig spectaculair, nette ligging tov meer, eenvoudig.

Eenvoudige camping, veel vaste italiaanse campingplaatsen. sanitair is oud, wel redelijk schoon( het stonk wel).

Kleine plaatsen, weinig privacy.
    Rustige omgeving.

Peter
    op 27.07.2012:

Mooie camping direct aan garda meer,maar LET OP bij boeking via Vavansoleil klopt niet!

« 1 2 3 4
  • Wilhelm
    op 25.09.2013:

Gelukkig hadden we onze fietsen bij ons. De strandpromenade naar Maderno is een mooie, rustige route. Langs de gewone weg is fietsen nogal eng, de 2-baansweg is smal en druk met autoverkeer.

• Albert
    op 08.07.2013:

Zie boven.

• Marc
    op 12.08.2012:

vanaf Dessenzano (40 min. rijden) kan je de trein naar Venetië of milaan pakken. Sirmione en Passierra is ook mooi

• Diana van Gelder
    op 09.08.2010:

Iemand die niet van een bruisend uitgaansleven houdt, maar wel van gezelligheid en een knusse omgeving zit hier prima.