Garda Village reviews

Laatst bijgewerkt: 14 september 2023

Oud, vies maar fijne locatie

Het huisje was erg oud en gedateerd. Gelukkig sliepen we er alleen en zijn we elke dag uit eten geweest. Het park is prima, was rustig in het na seizoen.

Laatst bijgewerkt: 4 september 2023

Heel overzichtelijk

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2023

Prima camping voor jong gezin.

The Garda Village heeft een ideale ligging. Binnen 15 minuten ben je in het centrum van Sirmione. Ook ideaal om op de fiets te gaan. Verona is een prachtige stad om te bezoeken met als hoogtepunt het bezoek aan het huis van Julia van Romeo en Julia.

Mw. L. Boerrigter e/v Hofhuis
Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2022

Erg mooi park voor jong en oud

Mooie zwembaden, vele activiteiten, prachtige omgeving. Zeker een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

Voor herhaling vatbaar.

De rust, stilte, uitzicht en plezier dat ik daar beleef is of het is dat ik thuiskom.

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2019

Leuke camping in een mooie omgeving

Leuke camping. Personeel over het algemeen vriendelijk. Genoeg te doen in de buurt van Sirmione. Genoeg faciliteiten op het park ook voor kinderen, animatieteam doet leuke dingen. Restaurants op het park prima en niet te duur. Gardameer op loopafstand. Zwembaden waren schoon en netjes. (Badmuts is verplicht en iedereen hield zich daaraan).

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2018

Mooi bungalowpark direct aan het Gardameer

Van te voren wat slechte recensies gelezen over de hygiëne van de bungalows op het park, dus ging er een beetje met huiverig gevoel heen maar wij hebben GEEN slechte ervaring gehad. Alles was prima schoon. Mooi park, genoeg te doen qua animatie. Fijn zwembad. Gelukkig niet overvol, altijd wel een ligbedje beschikbaar ( geheel gratis!) Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2017

Mooi en net onderhouden camping waarbij er voor jong en oud iets te doen is

De camping is mooi en er is veel groen etc. Er wordt goed kn de gaten gehouden wie het park betreed. In de avond was er veel controle van beveiliging. Het animatieteam is enthousiast en leveren de hele week leuke activiteiten. Ook de zwembaden zijn leuk en aan het meer kun je lekker Zwemmen. Een eental keer in de week is het water van de zwembaden wel erg koud omdat ze het water verschonen! De omgeving rondom de camping is ook super. Veel verschillende kleine stadjes. Wij zouden zeker terug gaan.

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2017

Leuk park, mooie ligging, prima eenvoudig en simpel zwembad

Zie hierboven. Fijn park. Heerlijke vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2017

Net park in een mooie omgeving.

Ruim, net opgezet park met verschillende typen bungalows, stacaravans en zwembad. Park is schoon, personeel vriendelijk.(spreken engels en duits). Bij zwembad is badmuts verplicht voor mannen en vrouwen. Gardameer op een paar minuten loopafstand.

Zicht vanop ons strand...