Cisano & San Vito reviews

Meulenbroek
Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2022

Rommelig, gedateerd, erg krappe plekken

De camping viel tegen, een sunlodge geboekt. De plek was zeer krap, keken tegen de sunlodge voor ons aan. Konden de auto niet bij de accommodatie parkeren en een fatsoenlijke parkeerplaats was er ook niet. In de eerste week elke dag last gehad van stroomuitval, waardoor we ons gekochte vlees in de diepvries weg konden gooien. Animatie erg matig. Kinderdisco is vlak naast het sanitairstation voor campers/caravans waardoor je regelmatig in de stank zit, erg smerig! Nieuwe zwembad wel erg mooi. Kortom, we komen hier niet nog eens. Voor het bedrag wat wij hebben uitgegeven aan deze vakantie mag je zeker iets anders verwachten!

Linda van den Elsen
Laatst bijgewerkt: 6 april 2021

Leuk in de buurt van Bardolino

Na een weekje Bella Italia hier een paar dagen verbleven. Zaten aan de Cisano kant vlakbij het water. Voor de plattegrond kijk op https://www.jetcamp.com/nl/italie/camping-cisano-san-vito/

Laatst bijgewerkt: 26 september 2019

Geweldige camping, zwembad

Geweldig, mooie liggingen van huisjes, in schaduw

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2019

Netjes, goed geregeld allemaal, prima ligging, kindvriendelijk, mooi zwembad mét lifeguards(!)

Mooie caravan, prima sfeer en vriendelijk, rustige kindvriendelijke camping met goed faciliteiten. Voor jonge gezinnen een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

Leuk en gezellig

Super genoten, leuke camping met prima faciliteiten

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2019

Mooie ligging, grote camping wel wat onpersoonlijk

Mooie ligging, helaas nieuwe zwembad veel dicht door modder na een hoosbui. Onpersoonlijk benadering. Wel veel te doen en goede restaurants. Accomodatie (bungalow zaffiro) erg gedateerd en wat onpraktisch, maar gelukkig waren we veel buiten. Wel fijn, groot terras voor de bungalow

Laatst bijgewerkt: 24 juli 2019

Goede camping locatie. Slecht onderhouden zwembad. Chalets kort op elkaar

De camping locatie was mooi centraal tussen de dorpjes in. De camping zelf werd goed onderhouden. De chalet was netjes schoon. Er is een nieuw stuk camping bij gekomen met een heel mooi nieuw zwembad wat in maart (nagevraagd door het reisbureau) af en in het nieuwe seizoen open zou zijn. Helaas hebben wij daar geen gebruik van kunnen maken omdat het nog niet open was. Daarbij was de nieuwe camping al wel in gebruik dus het oude en slecht onderhouden zwembad bomvol met mensen. De chalets stonden ook behoorlijk op elkaar gepropt waardoor je veel lawaai had en geen privacy had. Kortom, helaas een behoorlijke tegenvallende vakantie.

Laatst bijgewerkt: 20 september 2018

Mooi gelegen, grote camping

Mooie camping vanwaar we op de fiets snel en heerlijk langs het meer naar de plaatsjes in de buurt konden fietsen, goed gelegen dus. Ruime plaatsen en opvallend veel en schone sanitairgebouwen. Onze stacaravan was wat krap voor een 5 persoons caravan, weinig leefruimte. Ook had onze caravan als eem van de weinigen geen houten veranda (andere caravans wel, ook met hekje voor kleine kinderen) waardoor onze dochter niet helemaal vrij kon spelen.

Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2017

Verouderd en op de verkeerde locatie

Veel muggen buiten zitten kon einde middag en s avonds niet. Hierdoor moesten we buiten de deur eten. Caravan lag aan de drukke weg waardoor slapen bijna onmogelijk was. Niet uitgerust naar huis. Omgeving was wel mooi.

Auto past niet naast accommodatie
Uitzicht