Spiaggia e Mare reviews

5,3

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2020

Super gelegen aan het strand met mooi (kinder)zwembad!

Spiaggia is een prettige camping met een super zwembad ook voor kleinere kinderen, onze kleine was 14 maanden. En heerlijk elke dag naar het strand vanaf de camping, met strandbedjes en parasol :) De camping heeft genoeg activiteiten vonden wij voor jong en oud, supermarkt, restaurant en kinderdisco. Wij vonden de stacaravan die wij hadden 'matig'. Sober ingericht, zeer slecht bed en geen veranda. Het matras was gewoon echt niet fijn. Daarnaast stonden de stacaravans van TUI op een gedeelte van de camping wat niet zo mooi was aangelegd als de rest.

Laatst bijgewerkt: 9 juli 2018

Leuke camping voor gezinnen met (kleine) kinderen!

Prima camping voor met je gezin naar toe te gaan. Rustig, mooi gelegen en veel te doen voor de kinderen. H Plus: - super zwembad! - fijn zand strand met een nette zee - alles op loop afstand - veel kinder animatie - leuke speeltuin direct aan het terras Min: - in de middle of nowhere - uur rijden van vliegveld Bologna - weinig variatie in middag eten - veel toiletten met een “gat” ipv een pot met bril, voor kleine kinderen die (net) zindelijk zijn niet handig. - wc erg vies (wat natuurlijk meer aan de gasten dan aan de camping ligt.

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2016

Mooi zwembad, dicht aan zee

Plaatsen voor huuraccommodatie niet mooi, erg rommelig, erg dicht naast elkaar. Wij zaten aan de hoofdweg, continu rijden er auto's langs, waardoor kinderen steeds aan de kant moesten tijdens spelen. Ander gezin zat aan een ander laantje, hier lag alleen maar zand, heel rommelig hierdoor. Huisjes van de camping zelf liggen wel heel mooi en ruim.

Strand van de camping
Stacaravan