Le Axidie reviews

Laatst bijgewerkt: 18 september 2022

Prima accommodatie, vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2022

schoon en vriendelijk personeel

In het weekend veel feesten en veel gasten. Daardoor veel geluid.

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2017

Geweldig, erg mooie ligging, fantastisch personeel.

Dantastisch personeel, prachtige locatie. Schitterend. We gaan er zeker weer masr toe.

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2016

vriendelijk personeel, mooie ligging ook voor uitstapjes. uitzicht op de Vesuvius

Heel vriendelijk personeel, staan echt voor je klaar. Hotel heeft een mooie ligging en goed plekje als uitvalsbasis voor uitstapjes naar Napels, Sorrento, Almalfikust en Capri. Shuttlebus brengt je altijd met plezier naar boven

Laatst bijgewerkt: 14 september 2016

Prachtig aan baai van Napels en super gastvrij!

De ligging is qua schoonheid adembenemend mooi. Maar wil je 's avonds een straatje om dan heb je pech. Vico Equense ligt boven op de berg, het hotel onder aan de zee. Ook Vico heeft weinig vertier en is niet op toerisme ingesteld. Hotel personeel doet uiterste best het je naar de zin te maken. Er rijdt regelmatige een klein busje van het hotel je gratis naar het station van Vico.

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2016

Mooi hotel maar vreselijk eten

Het hotel ligt onderin de baai van Vico. Dat is prettig want je zit direct aan zee. Om van de plek af te komen heeft het hotel een gratis shuttlebus. Hier moet je vaak wel lang op wachten...net zoals al het andere vervoer. Om van de plek af te komen moet je dus even moeite doen, wat ik niet prettig vond. Het resort zelf heeft prachtige tunneltjes van wijnranken waar je onderdoor loopt om bij je kamer te komen, Helaas werden wij in een kamer gezet waar een tussendeur in zit van de buren. Op deze manier maken ze familiekamers bij grote gezinnen. Maar ze zetten er evenblij dus gewoon twee stellen in en kun je elk snurkje en geluid van de buren horen. Erg onprettig en een breuk op je privacy. 3x toe gevraagd dit veranderen. Het zal allemaal geregeld worden, wat nooit is gebeurd. Ik kon eigen niet zeggen dat de mensen niet aardig waren...maar een luisterend oor hebben ze niet. Ik vond dit een zware domper. En dan nog niet te spreken over het eten. Ze verkopen half pension....ontbijt ja oke prima...daar kun je niets verkeerds aan doen. Maar het diner....waarschijnlijk eten de honden daar nog beter. Je kunt kiezen uit 3 gerechten per 3 gangen. Nou het leek werkelijk waar nergens op. Je verwacht lekker ik ben in italië, dus pizza's pasta's en antipasti's. Nou nee. Overdag kwamen we erachter dat het restaurant gewoon een eigen kaart had...met de beste lokale gerechten. Dus betaalde je nog meer op de forse prijs die je al moet betalen dan krijg je top of the town en zo niet vuislnisbakkenvoer. Na 3x hebben we zelf restaurant opgezocht. Kortom prachtig hotel....maar de service laat toch wel zwaar te wensen over.