De France reviews

Laatst bijgewerkt: 11 september 2022

Goed hotel

Vriendelijke personeel . Ook aan de bar Schoon zwembad

Laatst bijgewerkt: 3 september 2022

Verouderd maar schoon hotel en vriendelijk personeel

Het hotel is flink verouderd en niet bijzonder. Bedden waren aan de harde kant en een klein tv'tje. Ontbijt was lekker en personeel erg vriendelijk. Prima zwembad ook!

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2022

Een echte aanrader

Fantastisch hotel met een topligging en heel vriendelijk personeel., Wij hadden kamer 311 (junior suite) met zeezicht, echt een geweldige kamer! Geschikt voor 3 personen. Ouders hadden 316, standaard kamer aan de straat. Let op met boeken, het hotel heeft op elke verdieping een aantal kamers in een donkere reces, die wel zicht op zee hebben, maar donker en krap zijn. Bij check in kregen we een keurige schone kamer, maar tijdens het verblijf was de schoonmaak wat minder: in de badkamer zaten dezelfde tandpasta vlekken er tijdens onze gehele verblijf. Er werd niet overal goed geveegd, getuige het zand dat zich ophoopte onder de tafel en het bed. Ook werd het bedlinnen niet 1x verwisseld en wij bleven 11 dagen. Handdoeken wel elke keer gewisseld als je ze onder de wastafel legde. Bedden liggen prima, de kussens zijn wel wat plat, maar bij de huishouding kan je extra kussens krijgen. Ontbijt was voortreffelijk. Veel keus en ook afwisseling qua aanbod van zoetigheid en warme gerechten. Zeer vriendelijk personeel dat de koffie en thee aan tafel brengt. Vanuit de achterdeur loop je zo het strand op. Bij de receptie kan je met korting strandbedden huren. Ook is er een speelkamer met pooltafels, ping pong etc in de kelder. Het zwembad is niet groot en ligt aan de straat, maar heerlijk om even een verkoelende duik te nemen. Je kan ook lekker met een drankje op het aangrenzende overdekte terras zitten terwijl de kids zich in het zwembad vermaken. Achter het hotel is er gratis parkeren. Voor het hotel is op 50 meter afstand de bushalte en de metro is op 5 min lopen.

Laatst bijgewerkt: 16 september 2019

Prachtige kamer ,zeer vriendelijk personeel

ligging langs de weg , maar daar heb je weinig hinder van . Via de achter zijde direct aan het strand. Bus stopt bijna voor de deur voor allerlei uit stapjes.

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2019

Goed hotel wel de zeekant kiezen!

Goed hotel zeer vriendelijk personeel, prima ontbijt voor italiaanse begrippen. Zwembad niet echt groot liggend aan een drukke weg. Parkeren prima te doen op de groet parkeerplaats iets verder van het hotel.

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2018

Vriendelijk personeel, prima kamers

Zeer schone kamers; afmeting viel ons wat tegen. Personeel doet alles om het de gast naar de zin te maken. Perfect , uitgebreid ontbijt en ook het diner ( optioneel) was heerlijk

Laatst bijgewerkt: 5 juni 2018

Knus familiehotel

Knus en schoon hotel met vriendelijk gastvrij personeel. Ligt aan de doorgaande weg en direct aan het strand. Enkele zaken waren ietwat gedateerd; daarnaast waren de kamers erg gehorig.Er was maar 1 trap ( niet centraal gelegen t.o.v. de kamers) in het complex. Onvoldoende bij brand!

Ilona Lazaroms - van Ham
Laatst bijgewerkt: 2 januari 2018

Perfecte locatie, schoon en netjes hotel met heerlijk ontbijt!

Het hotel ligt echt pal aan het strand van Rimini. Ideaal dus!! Het hotel is prima, ziet er mooi uit, word elke dag schoon gehouden en het ontbijt is heerlijk. Elke dag werd onze kamer schoongemaakt en nieuwe handdoeken werden klaargelegd. Personeel is vriendelijk. Het ontbijt is super! Er is echt van alles, brood, zuivel, gebakken eieren, wafels, pannenkoeken, cakejes, noem maar op. Zwembad is niet heel groot, maar wel erg schoon en word elke dag getest!! Wij waren met onze twee kinderen van 4 en 6 jaar oud. Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar in de zomervakantie en kunnen niet wachten.. !

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2017

Prima hotel.

Prima hotel wel aan drukke weg. Een keurig zwembad en 50m. van strand. Goed ontbijt en vriendelijke bediening. Drankjes redelijk duur.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2016

Goed net hotel op mooie locatie

Een goed hotel met mooi zwembad in prachtige omgeving

Het zwembad