Prama Sanur Beach Bali reviews

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Heerlijk hotel

Een heerlijk hotel, met mooie ruime kamers, een goede badkamer. Ontbijt was uitgebreid en goed. Strand was mooi en prima ligbedjes, jammer dat de zee vol ligt met zeewier zodat snorkelen niet echt gaat.

Laatst bijgewerkt: 19 december 2023

Goed hotel

Goed hotel, kregen bij inchecken een upgrade naar een clubkamer. Gerenoveerde kamer met nieuw sanitair en een nieuw bed/matras. Kamer wordt keurig schoon gehouden. Zeer goed ontbijt. Overal zeer vriendelijk personeel. Mooie goed onderhouden tuin. Groot zwembad, keurig schoon. Strand, meer dan voldoende ligbedden en schaduwplaatsen onder bomen of parasols. Groot complex. 1 x avondvoorstelling met buffet, heerlijk gegeten. Buiten het hotel voldoende winkels en restaurants. Let op en ga geen geld wisselen bij wisselaars. 2 x bestolen door vingervlugge trucs. Gewoon naar de geldautomaat gaan en daar pinnen.

Hr. J.R. Dijkman
Laatst bijgewerkt: 17 december 2023

Uitstekend

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2023

bali

hotel prama beach is een goed hotel, alles is eigenlijk in de buurt te vinden,ligging ook fijn aan het strand

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2023

Goed hotel voor het geld wat je kwijt bent.

Hotel word opgeknapt na corona, merk je weinig van. Sommige kamer wat verouderd maar wel netjes. Algemeen goed hotel met goed ontbijt en vriendelijk personeel en lekker aan zee.

Hr. J. De Wit
Laatst bijgewerkt: 2 februari 2023

Laatst bijgewerkt: 3 juni 2022

Matig hotel

Het hotel was vervallen met veel waterschade overal waar je kijkt. Ontbijt was was ook matig, slechte hygiëne overal vliegjes op het fruit en groente. Weinig aanbod en elke dag het zelfde. Slappe koffie en voor een sterke bak moet je extra betalen bij het ontbijt. Kidsclus is een oud vies hok met afgedankt kapot en incompleet speelgoed en geen begeleiding. Ook het zwembad zit vol gebreken en is vervallen. Hoop dat dit door de corona komt, en dat het snel fexid wordt. Aan het personeel en de locatie zal het zeker niet liggen. Maar als je daar doorheen kan kijken zoals wij deden was het al met al wel een goede vakantie.

Laatst bijgewerkt: 20 november 2019

Uitstekend hotel met op fraaie lokatie

Wij komen in dit hotel reeds 10 jaar en hebben er alleen maar zeer positieve ervaringen met de nadruk op de vriendelijkheid van het personeel daar en aangezien wij elk jaar daar logeren verheugen wij ons elk komend jaar daar weer op !

Laatst bijgewerkt: 14 november 2019

heerlijk uitgerust in dit hotel na een rondreis van een week

hotel is zeer de moeite waard, maar ook buiten het hotel kun je lekker eten

Laatst bijgewerkt: 2 november 2019

kamer en met name de douchegelegenheid was erg klein

tijdens onze rondreis hebben we andere hotels bezocht ook met 4 **** maar dit viel erg tegen, De enquête moesten we van reisorganisatie Fox invullen voordat we het laatste hotel bezochten, als we dat hadden geweten was de enquête met een heel ander cijfer beoordeelt.

Tuinzicht