Inna Grand Bali Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 15 januari 2020

Prima hotel, maar 'n beetje saai. Service en Personeel is voortreffelijk.

Eerst:"Inna Bali Beach" bestaat uit 3 delen: Grand, Garden of Resort/. Wij waren in Garden. In Garden: kamers simpel, maar meer dan voldoende.Wij liepen in principe zo onze kamer uit, staken 't gazon over en waren dan al in zwembad. Strand was 10 meter verder. Personeel is uitermate vriendelijk, behulpzaam en hebben ook gevoel voor humor. \t eten in InnaBali Beach Garden is niet echt geweldig (-= weinig keuze). Maar 'n honderd meter verder op zijn er geweldige restaurants; goedkoper qua eten en drank; keuze is ook veel beter. Bar is extreem rustig en sluit om 22:00/ Muziek in bar is saai/

Laatst bijgewerkt: 24 november 2019

een mooi en rustig ark

als je van rust en zee houd is dat een aanrader als je wil gaan winkelen neem dan een taxi om naar een winkelcentrum te gaaan

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2019

Gedateerd, moet gerenoveerd worden

Wat gedateerd hotel. Was ooit mooi maar moet nu echt gerenoveerd worden. Kamers en badkamer zijn echt aan verbeteringen toe. Handdoeken en lakens zijn verschoten. Tuin is mooi en ligging aan zee is ook goed. Ligt wel wat ver van het dorp.

Laatst bijgewerkt: 24 november 2018

mooi gezellig en vriendelijk personeel

een hele fijne vacantie gehad namens ons een dikke tien voor de medewerkers van D reizen leidsedam

Uitzicht vanaf ons terras.